Hoe is uw artiest in residentie in Autodesk gegaan? Wat is uw favoriete onderdeel?
Als een uitgenodigde kunstenaar in residentie in Autodesk heb ik een greep op ongelooflijke software zowel vooraf uitgebrachte functies binnen een verbazingwekkende productiefaciliteit. Mijn favoriete onderdelen is dat dat het voelt als een grote snoepwinkel waar u wat u altijd al wilde maken, maar had nooit de tijd, hulpprogramma's of programma's voor kan ontwikkelen. Uitvindingen en werkwijze die we over een korte hoeveelheid tijd ontwikkelen zal blijven met ons.
- artikel in het magazine maken op mijn residentie in AutoDesk / Instructables
En ja - het is AMAZING, AMAZING bedragen van experimenten, VERBAZINGWEKKENDE hoeveelheid mensen, AMAZING tools, een AMAZING workshop, bij een van de beste locaties die San Francisco te bieden heeft: op de Embarcadero / / Pier in San Francisco, met uitzicht op de Bay Bridge!
Nerd's veilige haven en bouwers hemel < 3
Tijdens mijn 3 maand residentie heb ik gewerkt aan hoe krijgen getroffen door bliksem, een eerste poging om een monster van vloeistof-dynamiek binnen de computer gegenereerd ontwerp met de Autodesk Bio/Nano/programmeerbare materie (BNPM) Group en Aaron Berliner die eindigde in de Londense V & A museum, en een ander experiment sluiten in vloeistoffen binnen 3D printen, deed experimenten maken 3D bedrukte textiel structuren , gescand en gemodelleerde hakken, bouwen de circuits, gedefinieerd interacties, werkte samen met collega-artiest in residentie van Aaron Porterfield en Andreas Bastian onder andere ongelooflijk getalenteerde ontwerpers, kreeg goede vrienden met San Francisco's grootste indoor boulderen zaal DOGPATCH tussen het nemen van onderbrekingen en genoten van een groot deel van het onderzoek met ervaren medewerker Matt Pinner rondrennen in San Francisco.