Stap 3: Spelen van het spel van de vis:
Eerste speler de dobbelstenen rollen, en pensioen van de tokens die overeenkomen met de dobbelstenen resultaten; mogelijk 0 tot en met 6 penningen. Kijkje hieronder *
Tweede speler hetzelfde doen, enzovoort.
De speler die eerst alle de penningen wint met pensioen.
* Kan worden hij heeft geen tekenen van een vis, kan dat hij heeft 1, 2 of 3. Dus twee dobbelstenen = overeenkomende tekens 0 tot en met 6.
* Als het kind niet alle overeenkomende vissen hij heeft vinden, u kunt hem waarschuwen of niet, als je wilt zijn voortgang.
* U kunt een meer complexe regel toevoegen de volgende speler voordeel voor een resultaat van de niet-gebruikte dobbelstenen te motiveren de jongen goed aan te laten.
Het eindspel is bijna altijd evenwichtig, de statistiek niet nalaten.
U kunt de regels veranderen, en laat de speler kiezen slechts één dobbelsteen te rollen. Dus het kind moet analyseren en een strategie te kiezen.