72 VOLT ELECTRISCHE VOERTUIGEN

Hoe het bouwen van een 72 Volt elektrisch voertuig-auto / Jeep

Hoe het bouwen van een 72 Volt elektrisch voertuig-auto / Jeep

Introductie1. de eerste video toont de gemeenschappelijke componenten in een EV.2. de tweede video is de Jeep, aangezien het nu met de Direct-Drive.3. de derde video is de oorspronkelijke Jeep met de Kettingoverbrenging, merken hoe luid is.Heb ik bes
Hoe het bouwen van een 24 Volt elektrische motorfiets

Hoe het bouwen van een 24 Volt elektrische motorfiets

Ik heb een paar elektrische voertuigen (EV) bouwt voor motorfietsen op Instructables gezien en ze waren allemaal zeer behulpzaam. Ik hoop toe te voegen aan diegenen die vooruit gegaan en gebouwd, gedeeld en hebben mij gemotiveerd om te bouwen. Dit is
Lichte elektrische voertuigen: One-passagier @ 15mph, 210# stoeprand gewicht

Lichte elektrische voertuigen: One-passagier @ 15mph, 210# stoeprand gewicht

Ik ontwierp en bouwde deze leuke en succesvolle lichte elektrische voertuig enkele jaren geleden. Ik ben zojuist post op "Instructables" en zal toevoegen meer stappen, detaillerend de bouw, in de komende weken.Gebruik de link naar mijn webruimte
Ingebouwde luchtcompressor / lasser voor voertuigen

Ingebouwde luchtcompressor / lasser voor voertuigen

als we gaan om te helpen op een project dat we meestal pas uit batterijen of hand gereedschap. We moeten onze pneumatische gereedschappen thuis, met een ingebouwde luchtcompressor, die we hoeven niet te verlaten van onze pneumatische gereedschappen i
Braitenberg voertuigen 1-4: voertuigen die 3mot3

Braitenberg voertuigen 1-4: voertuigen die 3mot3

een van de meest opwindende aspecten van robotica is dat je soms kunt zien prachtig ingewikkelde gedragingen opkomende uit relatief eenvoudige mechanismen. Don't get me niet worng, ik hou van overcomplicating mijn ontwerpen zo veel als de volgende in
50.000 volt etsen-a-schets!

50.000 volt etsen-a-schets!

Hallo, dit instructable is bedoeld voor mensen die gewoon leren hoe te te krijgen in het opbouwen van apparaten die een x hebben / y bewegings-bekwaamheid, maar dit is niet, en is niet bedoeld als een CNC, of stappenmotoren apparaat.WAARSCHUWING ***E
Automatische acculader voor 6 of 12 volt sytems

Automatische acculader voor 6 of 12 volt sytems

Het is handig om een kleine accu-lader voor uw auto, vooral als iemand het in uw garage voor de nacht met een deur die net iets ajar parken. In dat geval zal blijft het licht koepel op hele nacht en de batterij zeer laag in de ochtend.Ik maakte deze
Hoe maak je een soldeerbout met een 6 volt accu.

Hoe maak je een soldeerbout met een 6 volt accu.

Hi, vrienden!Vandaag ben ik u tonen hoe te maken van een soldeerbout een 6v accu.Dit is de gemakkelijkere manier en de veiligste methode! het wordt warm up-tot 60 graden C in slechts 10 seconden.Hier is het beeld van het! Ik bestaan uit twee draden +
QRPp 5 volt zender / zonnepaneel

QRPp 5 volt zender / zonnepaneel

Dit is een zeer lagere macht ham radiozender met behulp van een zonnepaneel (ontworpen voor het opladen van een mobiele telefoon) als een krachtbron.Stap 1: Een zonne-energie zeer laag stroomverbruik (QRPp) zenderGedoneerd 5 volt zonne-energie planke
How to build een elektrische motorfiets van 96 Volt How

How to build een elektrische motorfiets van 96 Volt How

net als vele anderen heb ik besloten te stoppen met het wachten op een fatsoenlijke elektrische racefiets tegen een redelijke prijs, dus ik een uit een reserve fiets bouwde ik afgekocht eBay voor ongeveer $700. Ik mijne gebaseerd op een ' 82 Yamaha t
9 volt batterij lawaai Module PRANK

9 volt batterij lawaai Module PRANK

dit is een 9 volt batterij module die zal zeer vervelende geluiden te maken. Dit kleine apparaat overal verbergen en ergeren de stront uit je vrienden. Laten we aan de slag :)Stap 1: De Top opstijgen Nemen van de top van een 9 volt-batterij met een t
Eenvoudige 12 Volt pomp

Eenvoudige 12 Volt pomp

Een goed gebruikte Waterkaraf krijgt een nieuw leven na een storing van het mondstuk. De kruik heeft goed voor het spoelen van gerechten, handen en wat anders waarschijnlijk 5 jaar terwijl de camping en op weg trip. Het mondstuk gestopt wordt water s
Jet waterpomp 9-12 volt makkelijk te gebruiken 'v2.0' update 13/11/2014 'video' toegevoegd

Jet waterpomp 9-12 volt makkelijk te gebruiken 'v2.0' update 13/11/2014 'video' toegevoegd

ik had veel instructable gezien, dus ik heb geprobeerd om een ander soort van de waterpomp met kennis van straalmotorenZijn mijn eerste instructable... dus gewoon proberen om te beherenv2.0: - 9/11/2014er in 2.0 is het nee van blade set incresed door
Stap door stap plannen naar gebouw A 250.000 Volt Tesla Coil

Stap door stap plannen naar gebouw A 250.000 Volt Tesla Coil

de Tesla Coil is een Air-Core Resonant transformator die bestaat uit een primaire spoel en een secundaire spoel. De primaire spoel is het deel van het apparaat dat resoneert of trilt die toen vibrerende geeft van een sterk magneetveld waardoor induct
400 volt RAIL GUN

400 volt RAIL GUN

voor dit instructable zal ik uitleggen hoe maak je een eenvoudige spoor pistool, vuren metalen kogellagers. Echter de onderdelen zijn niet te duur, maar im niet zeker van hoe veel het alle kwam aan als ik het op mijn school tijdens DT lessen bouwde.
Energiezuinige elektrische amfibische voertuigen

Energiezuinige elektrische amfibische voertuigen

Alan Larsen - 6/22/1960De #1 probleem vandaag is de oliecrisis. Onze auto's kosten teveel om uit te voeren en ze zijn verpest het milieu. Normale elektrische auto's zijn goedkoop te lopen maar duur vooraan en het gas opslaan gewoon u de auto betalen
12 volt draagbare stereo

12 volt draagbare stereo

Deze 12 volt stereo koelers zijn vrij koel en gemakkelijk te maken. Ik run dit op een 12 volt systeem met behulp van een versterker voor het aandrijven van sprekers. Ook voegde ik een schakelaar op de buitenkant van de koeler. Deze zijn geweldig om t
12/24 volt Wind Turbine Power Station - begint opladen van de batterijen in 2mph wind

12/24 volt Wind Turbine Power Station - begint opladen van de batterijen in 2mph wind

Dit instructable toont hoe het bouwen van een volledige standalone 12/24 volt Wind aangedreven elektrische Generator met behulp van de oude computeronderdelen, een fiets wiel, sommige hout, een spoel en diverse beugels en schroeven.Please vote voor d
Goedkope zwarte & Decker 18 Volt accu

Goedkope zwarte & Decker 18 Volt accu

dus als je net als ik met verschillende veroudering batterijen voor u draadloze boren en te goedkoop om te betalen de volle prijs voor een vervangingBekijk dit dan.Ik heb verschillende Black & Decker 18 volt batterijen, deel #244760-00, die ten minst
Black en Decker Matrix batterij swap Hitachi 12 volt

Black en Decker Matrix batterij swap Hitachi 12 volt

De Black en Decker matrix systeem is hetzelfde als het systeem ambachtsman Bolt On - u kunt omwisselen de head-unit voor een boor, een schuren tool, een sawzall, een hakken zag - alle soorten van dingen. Deze hulpprogramma's zijn groot en ik had een