Stap 1: De hardware
1. een computer
2. een Camera
Ik wil werken. U leest dit op een computer, dus je blijkbaar in het bezit van punt no.1 bent. Punt 2 vereist verder uit te leggen. Ik bedoel niet die strak zwart licht-vakken met een lens aan de ene kant en de film aan de andere kant, ik bedoel een van die lichte strakke dozen met een lens aan het ene uiteinde en een CMOS of CCD sensor op de andere, die kan worden aangesloten op uw computer, waarbij u de beelden op het computerscherm zien kunt.
Ik wil het interpreteren van de bit van woordenstroom hierboven. U moet ofwel een webcam of een video-camera en een opnamekaart.
Hebt u een webcam op een USB-poort, wordt u beperkt door de lengte van uw USB-kabel. U moet uw computer rond verricht, of brengen van uw project op uw computer.
Als u voor de video-camera en capture kaart-oplossing probeert, geeft dit u meer vrijheid als de video-kabel tussen de camera en de opnamekaart kan elke redelijke lengte maximaal enkele tientallen meters.
Nog een andere oplossing is een digitale fotocamera met een geheugenkaart binnen het, en geen kabel helemaal tussen de camera en de computer, maar net nu ik ga niet die, hoge kwaliteit en resolutie (en kosten!) route.
Mensen die weten van lasten zullen u vertellen dat via deze weg, je beperkt tot vrij lage kwaliteitsfilms, hieronder 320 x 240 of zo bent. Dat is oke. U kunt vermaken en uw meer gemakkelijk geamuseerd vrienden met films van vrij lage resolutie.
Je moet niet vergeten dat films van hoge resolutie meer dure apparatuur moeten te maken, meer ruimte op de vaste schijf in beslag nemen, nemen meer bandbreedte wanneer u probeert om hen te delen met je vrienden.
Ik probeer dingen eenvoudig en goedkoop te houden.
Dat grote ronde ding is een USB Webcam, en de andere twee zijn CMOS videocamera's. Ik heb t/m 25 meter van vier dirigent lintkabel (grond, + 12V, video- en reserve) tussen camera en capture kaart met geen nadelige effecten gebruikt.