Stap 4: PROGRAM je speeltje
-Dit speelgoed heeft twee elementen: Module A en B. Module Wij willen de Module A genereert een willekeurig getal (idModulo) tussen 0-3 om te schakelen op Module A (nummers 2 - 3) of Module B (getallen 0-1). Als de idModulo 2 of 3 is de Module A heeft haar 10 LEDs, inschakelen als de idModulo is 0 of 1 die de Module A moet communiceren van het idModulo naar Module B en de Module B heeft haar 10 LEDs inschakelen. Wanneer LEDs inschakelt, kan het kind springen op de verlichte module om het uitschakelen en het genereren van een geluid. Als kind uitgeschakeld de Modulo wordt A, deze module genereert een nieuw willekeurig getal, als kind uitgeschakeld de Modulo-B wordt, deze communiceert zijn nieuwe staat Module A, dus het kan een ander willekeurig getal genereert. Hier is de codes schreven we (ModuleEen - ModuleB), uploadt op uw Lilypads.
-Als je wilt om meer modules, die je moet wijzigen de random-functie voor ModuloA sketch en toewijzen aan elke ontvangersmodule een ander nummer. De schets ModuloA en ModuloB zijn vereist wanneer de modules worden gebruikt voor modus spelen tapijt (moet minimaal twee modules) terwijl de Tag schets u de module gebruiken kunt wanneer het over de ruggen van de kinderen.