Dit leerprogramma zal u tonen Hoe te bouwen van een interactief speelgoed voor kinderen. Dit speelgoed wil een impuls geven aan de kinderen te verplaatsen en te spelen met vrienden thuis of in een park, in plaats van TV kijken en spelen van videogames.
Catchin' tijd is een project ontwikkeld tijdens onze stelling in ecologisch ontwerp bij de Polytechnische school van Turijn. Deze modulaire speelgoed kan worden gebruikt voor het springen (wanneer u verbinding maakt met de elementen samen maken een tapijt) of voor het uitvoeren (als je het dragen op je rug, bijvoorbeeld Tag of andere traditionele kinderspelen).
Hoe werkt het? Elk element heeft witte LEDs, een beetje zoemer voor het genereren van een geluid en een capacitieve sensor gemaakt van geleidende stof. Wanneer kinderen springen op het of het met de handen voor zwenking vandoor LEDs raken, wordt zoemer ringen en een draadloos signaal die LEDs activeert op een ander element verzonden!
Thuis spelen Het tapijt is gemaakt door de Unie uit verschillende modules waar het kind kan springen reageren op een lichte puls. Onze tutorial kan de oprichting van twee modules: ModuleEen, gebruikt voor het verzenden van gegevens en ModuleB, gebruikt om gegevens te ontvangen.
Buiten spelen Enkele modules kunnen gedragen worden door kinderen en laat hen traditionele spelen in een technologische manier. Wanneer het kind wordt opgepikt door zijn vrienden, de module op zijn rug piepjes en LEDs uitgeschakeld, totdat hij opnieuw is aangeraakt door een teamgenoot.
Het is mogelijk te maken van veel verschillende spellen vanaf onze modules, je moet alleen het speelgoed te maken, gebruik je verbeelding en nieuwe schetsen maken!
Verkiest u Italiaanse instructies? Volg ons op Facebook :)