Stap 7: schilderij
Helaas verloor ik alle beelden van het schilderij proces - een echte schande als ik denk dat een time-lapse zou hebben uitgezien uitstekend.
Ik begon door het maskeren van de ogen en een standaard grijze primer toe te passen, zou ik adviseren dat u acryl want DAS is op waterbasis en vocht nog in het na drogen niet veel van een probleem voor acryl moet. Vervolgens gebruikte ik een airbrush - een nieuw gekochte Sparmax Arism (die zou ik grondig aanbevelen, een heerlijk bouwen weinig hulpmiddel voor een uiterst bescheiden prijs), en de opbouw van de kleur met behulp van allerlei verschillende jassen in verschillende kleuren, met rood, geel en andere tinten voor de opbouw van een realistische huidtoon. Het kostte een hoop van trial and error om naar een Toon die ik tevreden was, maar met airbrushen je kan gewoon blijven toevoegen meer jassen totdat u tevreden met de kleur bent en je zien zult dat de oudere jassen mooie onderliggende textuur geven. Nooit verf in rechte platte jassen na de basislaag, in plaats daarvan gebruikt een smalle bundel en het gereedschap verplaatsen op een willekeurige manier na te bootsen de natuurlijke variatie van echte huid.
Een interessant ding op te merken is hoe ik ging ervan uit dat de donkere vlekken van huid zou een bruinachtige kleur kijken naar de beelden van de verwijzing, maar via trial and error ik vond dat de kleur die ik in gedachten had eigenlijk veel dichter bij lichtblauw, maar interessant in het kader van de omliggende huidtonen het soort zichzelf presenteert als wat je van zwart denken zou. Ik leerde zeker dat de kleur is veel complexer dan ik aanvankelijk dacht. Stok op het en wees niet bang om te experimenteren, je kunt altijd meer jassen.