Stap 3: BitVoicer Server oplossing objecten importeren
Nu heb je BitVoicer Server instellen om te werken met de Arduino. BitVoicer Server heeft vier grote oplossing objecten: locaties, apparaten, BinaryData en stem schema's.
Locaties vertegenwoordigen de fysieke locatie waarop een apparaat is geïnstalleerd. In mijn geval heb ik een locatie met de naam Home.
Apparaten zijn de BitVoicer Server-clients. Ik gemaakt van een gemengde apparaat, noemde het ArduinoMicro en de communicatie-instellingen opgegeven. Opmerking over ARDUINO MICRO: het maakt gebruik van RTS en DTR dus je moet deze instellingen in het tabblad communicatie inschakelen. Ik heb ook een SystemSpeaker-apparaat te synthetiseren toespraak met behulp van de audio-serveradapter.
BinaryData is een soort opdracht die bitvoicer Server van clientapparaten verzenden kunt. Het zijn eigenlijk byte arrays die u aan opdrachten koppelen kunt. Wanneer BitVoicer Server spraak aan die opdracht gerelateerde herkent, verzendt de byte-array naar het doelapparaat. Ik creërde een BinaryData-object om de waarde van elke pin en noemde hen ArduinoMicroGreenLedOn, ArduinoMicroGreenLedOff, enzovoort. Ik beëindigde omhoog met 18 BinaryData objecten in mijn oplossing, dus ik stel voor u downloaden en importeer de objecten uit het VoiceSchema.sof bestand hieronder.
Stem schema's zijn waar alles samenkomt. Zij bepalen wat zinnen moeten worden herkend en welke commando's uit te voeren. Voor elke zin, kunt u zoveel opdrachten definiëren als u behoefte en de volgorde waarin die ze worden uitgevoerd. U kunt ook het definiëren van vertragingen tussen commando's. Dat is hoe ik erin geslaagd om uit te voeren van de volgorde van acties die u ziet in de video.
U kunt alle objecten van de oplossing die heb ik in dit Instructable uit onderstaande bestanden gebruikt (Oplossing objecten importeren) importeren. Een bevat de apparaten en anderzijds bevat het Schema van de stem en de bijbehorende opdrachten.