Slotmachine ~ een andere Batch spel (1 / 2 stap)

Stap 1: Code


uit
setlocal inschakelenextensies enabledelayedexpansion
kleur e0
titel slotmachine

: Intro
CLS
echo Hello en Onthaal aan slotmachine door Prof. Pickle.
ECHO.
echo 1) spelen
ECHO 2) instructies
ECHO 3) afrit
choice /c 123 /n
Als % errorlevel % equ 1 goto diff
Als % errorlevel % equ 2 goto helpen
Als % errorlevel % equ 3 goto afsluit

: helpen
CLS
ECHO instructies:
ECHO.
echo "Sleuf Machine" doel is om zoveel geld mogelijk te winnen.
ECHO.
ECHO dat u dit doen door te proberen uw geluk met een gokautomaat.
ECHO dat als je een combinatie van drie of meer, krijgt u geld.
ECHO.
ECHO.
ECHO hoeveel geld u krijgen is ingegeven door uw moeilijkheidsgraad (gemakkelijk, gemiddeld
echo of hard).
ECHO.
ECHO om te winnen, moet je bereiken een Cashlimiet, nogmaals, dit is afhankelijk van
aansluiten bij uw problemen.
ECHO.
ECHO.
ECHO als u $0 bereikt dan verliest, en kunt u opnieuw starten of stoppen.
ECHO.
ECHO.
ECHO.
ECHO druk op een willekeurige toets om terug te gaan
onderbreken > nul
goto Intro

: diff
CLS
ECHO Kies uw moeite
ECHO.
echo 1) Easy
ECHO 2) Medium
ECHO 3) vaste
choice /c 123 /n
Als % errorlevel % equ 1 goto gemakkelijk
Als % errorlevel % equ 2 goto med
Als % errorlevel % equ 3 goto hard

: gemakkelijk
CLS
Stel ronde = 0
instellen van diff = 1
set num1 = 2
set num2 = 1
geld = 500
goto Play
: med
CLS
Stel ronde = 0
instellen van diff = 2
set num1 = 4
set num2 = 1
geld = 300
goto spelen
: hard
CLS
Stel ronde = 0
instellen van diff = 3
set num1 = 6
set num2 = 1
geld = 200
goto spelen

: Afspelen
/a ronde instellen = ronde % + 1%
CLS
echo van geld: geld %
ECHO.
Als % % equ 1 ronde als % diff % equ 1 echo
Als % % equ 1 ronde als % diff % equ 2 echo
Als % % equ 1 ronde als % diff % equ 3 echo
Als % % gtr 1 ronde als % diff % equ 1 echo % Tekens1 voor % char2% char3%
Als % % gtr 1 ronde als % diff % equ 2 echo % Tekens1 voor % char2% char3% char4% char5%
Als % % gtr 1 ronde als % diff % equ 3 echo % Tekens1 voor % char2% char3% char4% char5% char6% char7%
ECHO.
Als % gtr 1 echo % msg ronde %
als % ronde % gtr 1 echo % factor geld door % bedragen %
ECHO.
ECHO.
als % ronde % equ 1 echo drukt u op een willekeurige toets om te beginnen met spinnen
als % ronde % gtr 1 echo drukt u op een willekeurige toets om opnieuw te gaan
onderbreken > nul
goto spin

: spin
instellen van graaf = 0
Tekens1 voor instellen =
set char2 =
set char3 =
set char4 =
set char5 =
set char6 =
set char7 =
set char8 =
set char9 =
set char10 =
goto spin diff %
: spin1
set /a slot = % willekeurige % % num1% + % num2%
set /a count = count % + 1
Als de groef van de % equ 1 set char % count % =
Als de groef van de % equ 2 set char % count % =
Als de groef van de % equ 3 set char % count % =
als % count % equ 3 goto diff controleren %
goto spin1
: spin2
set /a slot = % willekeurige % % num1% + % num2%
set /a count = count % + 1
Als de groef van de % equ 1 set char % count % =
Als de groef van de % equ 2 set char % count % =
Als de groef van de % equ 3 set char % count % =
Als de groef van de % equ 4 set char % count % =
Als de groef van de % equ 5 set char % count % =
als % count % equ 5 goto diff controleren %
goto spin2
: spin3
set /a slot = % willekeurige % % num1% + % num2%
set /a count = count % + 1
Als de groef van de % equ 1 set char % count % =
Als de groef van de % equ 2 set char % count % =
Als de groef van de % equ 3 set char % count % =
Als de groef van de % equ 4 set char % count % =
Als de groef van de % equ 5 set char % count % =
Als de groef van de % equ 6 set char % count % =
Als de groef van de % equ 7 set char % count % =
als % count % equ 7 goto diff controleren %
goto spin3
: check1
set win = 0
Als Tekens1 voor % equ % char2% als % char2% equ % char3% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $100
/a-geld = geld % + 100
set win = 1
)
Als % wint % equ 0)
Set factor = daalde
set msg = verliezen!
vast bedrag = 10
/a geld = % geld %-10
)
Als % geld % geq 5000 goto wint
Als % geld % leq 0 goto verliest
goto spelen
: check2
set win = 0
Als Tekens1 voor % equ % char2% als % char2% equ % char3% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $50
/a-geld = geld % + 50
set win = 1
goto check3n
)
Als % char2% equ % char3% als % char3% equ % char4% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $50
/a-geld = geld % + 50
set win = 1
goto check3n
)
Als % char3% equ % char4% als % char4% equ % char5% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $50
/a-geld = geld % + 50
set win = 1
goto check3n
)
Als Tekens1 voor % equ % char2% als % char2% equ % char3% als % char3% equ % char4% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $75
/a-geld = geld % + 75
set win = 1
goto check3n
)
Als % char2% equ % char3% als % char3% equ % char4% als % char4% equ % char5% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $75
/a-geld = geld % + 75
set win = 1
goto check3n
)
Als Tekens1 voor % equ % char2% als % char2% equ % char3% als % char3% equ % char4% als % char4% equ % char5% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $100
/a-geld = geld % + 100
set win = 1
goto check3n
)
: check3n
Als % wint % equ 0)
Set factor = daalde
set msg = verliezen!
vast bedrag = 20
/a geld = % geld %-20
)
Als % geld % geq 1000 goto wint
Als % geld % leq 0 goto verliest
goto spelen
: check3
set win = 0
Als Tekens1 voor % equ % char2% als % char2% equ % char3% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $25
/a-geld = geld % + 25
set win = 1goto check3n
)
Als % char2% equ % char3% als % char3% equ % char4% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $25
/a-geld = geld % + 25
set win = 1
goto check3n
)
Als % char3% equ % char4% als % char4% equ % char5% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $25
/a-geld = geld % + 25
set win = 1
goto check3n
)
Als % char4% equ % char5% als % char5% equ % char6% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $25
/a-geld = geld % + 25
set win = 1
goto check3n
)
Als % char5% equ % char6% als % char6% equ % char7% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $25
/a-geld = geld % + 25
set win = 1
goto check3n
)
Als Tekens1 voor % equ % char2% als % char2% equ % char3% als % char3% equ % char4% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $50
/a-geld = geld % + 50
set win = 1
goto check3n
)
Als % char2% equ % char3% als % char3% equ % char4% als % char4% equ % char5% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $50
/a-geld = geld % + 50
set win = 1
goto check3n
)
Als % char3% equ % char4% als % char4% equ % char5% als % char5% equ % char6% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $50
/a-geld = geld % + 50
set win = 1
goto check3n
)
Als % char4% equ % char5% als % char5% equ % char6% als % char6% equ % char7% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $50
/a-geld = geld % + 50
set win = 1
goto check3n
)
Als Tekens1 voor % equ % char2% als % char2% equ % char3% als % char3% equ % char4% als % char4% equ % char5% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $75
/a-geld = geld % + 75
set win = 1
goto check3n
)
Als % char2% equ % char3% als % char3% equ % char4% als % char4% equ % char5% als % char5% equ % char6% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $75
/a-geld = geld % + 75
set win = 1
goto check3n
)
Als % char3% equ % char4% als % char4% equ % char5% als % char5% equ % char6% als % char6% equ % char7% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $75
/a-geld = geld % + 75
set win = 1
goto check3n
)
Als Tekens1 voor % equ % char2% als % char2% equ % char3% als % char3% equ % char4% als % char4% equ % char5% als % char5% equ % char6% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $100
/a-geld = geld % + 100
set win = 1
goto check3n
)
Als % char2% equ % char3% als % char3% equ % char4% als % char4% equ % char5% als % char5% equ % char6% als % char6% equ % char7% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $100
/a-geld = geld % + 100
set win = 1
goto check3n
)
Als Tekens1 voor % equ % char2% als % char2% equ % char3% als % char3% equ % char4% als % char4% equ % char5% als % char5% equ % char6% als % char6% equ % char7% ()
Set factor = verhoogd
set msg = WIN!
vast bedrag = $200
/a-geld = geld % + 200
set win = 1
goto check3n
)
: check3n
Als % wint % equ 0)
Set factor = daalde
set msg = verliezen!
vast bedrag = 20
/a geld = % geld %-20
)
Als % geld % geq 500 goto wint
Als % geld % leq 0 goto verliest
goto spelen

: winnen
CLS
ECHO Gefeliciteerd!
ECHO.
echo die u won!
ECHO.
echo die het kostte je % ronde % rondes om een totaal van $% geld %.
ECHO.
echo wilt u om opnieuw te spelen? (J/N)
choice /c yn /n
Als % errorlevel % equ 1 goto diff
uitgang

: verliezen
CLS
echo die u verloren!
ECHO.
ECHO u alleen overleefd % ronde % rondes.
ECHO.
ECHO Hint: Probeer af te spelen op een gemakkelijker moeilijkheid.
ECHO.
echo wilt u om opnieuw te spelen? (J/N)
choice /c yn /n
Als % errorlevel % equ 1 goto diff
uitgang

: afrit
CLS
ECHO zo snel gaan? (J/N)
choice /c yn /n
Als % errorlevel % equ 1 afsluit
goto Intro

Gerelateerde Artikelen

Hoe maak je een eenvoudig Batch spel (trivia!)

Hoe maak je een eenvoudig Batch spel (trivia!)

HalloVandaag ga ik u tonen hoe om een trivia spel met Batch te maken. Aangezien batch soort van beperkte is, kunnen enkele geweldige functies die u van denken kunt niet uitkomen. Dat is gewoon hoe het gaat. Hopelijk zijn mijn stappen, u, eenvoudig en
Dodge Batch spel [kleuren]

Dodge Batch spel [kleuren]

Hallo weer, ben vandaag ik tonen u een nieuwe batch-spel dat ik heb gemaakt! Haar naam is dodge en in tegenstelling tot de andere partij spellen, het bespaart je punten. Spelspel verstandig u moet een functionele W, A, S en D toets om te spelen! Dus
Een dode MP3-speler waarop AA batterijen

Een dode MP3-speler waarop AA batterijen

ik vind het offensief dat mensen een stuk van technologie zal negeren zonder zelfs maar te proberen te repareren.Dus voor uw leesplezier, hier hoe is te slaan een dode Mp3-speler na het niet langer laadt de batterij.Stap 1: Achtergrond en delen Hi Gu
Een eenvoudige soldaat Batch spel

Een eenvoudige soldaat Batch spel

Hoi, dit is mijn eerste instructable: D dus ik zal van plan om meer te maken als jullie leuk vinden: D goed zoals ik al zei, een eenvoudig soldaat Batch-spel! goed ik geef je de code, maar het is niet toegestaan om te worden bewerkt, als we detectere
Hoe te maken van een batch spel hebben keuzes

Hoe te maken van een batch spel hebben keuzes

OK weet ik dat een andere persoon op deze site waarop dit maar ik vond het een beetje verwarrend en gebruikt een andere sitedoor de manier voor al mijn programmering gebruik ik NOTEPAD ++ op tof werken!om dit te leren en als je denken waarom hij doet
Simpel Batch spel

Simpel Batch spel

Dit spel is niet mijn idee, maar is een voortzetting van een ander instructable gemaakt door Tetheu98 en Prof. Pickle.Hier is de code, er zijn een paar opmerkingen in de code, maar hebt u meer vragen net commentaar. Ik dit gecodeerd in Notepad ++ aan
Batch spel: Dodgems

Batch spel: Dodgems

Hier heb ik een batch spel genaamd Dodgems. De punt van het spel is, goed, de dalende obstakels ontwijken met behulp van de toetsen A en D links en rechts te verplaatsen. Ik hoop dat iedereen geniet van dit ondoorgrondelijke en als iedereen een ander
Pimp je oude Smartphone en maak een Steampunk MP3-speler met Touchscreen

Pimp je oude Smartphone en maak een Steampunk MP3-speler met Touchscreen

HoiWat kunt u doen met uw oude Smartphone? Verkopen, weggooien, zet het in de magnetron? * gg *Nee, we maken een Steampunk MP3-speler met Touchscreen ;)Stap 1: laten we beginnenWe moeten een heleboel dingen van messing, sommige elektronica en fantasi
De Victoriaanse geluid-buis... Een Steampunk Mp3-speler

De Victoriaanse geluid-buis... Een Steampunk Mp3-speler

De Victorian geluid-buis is een Steampunk Mp3-speler met gemotoriseerde bedrijf armen en geluid-Light-Control. De buis ligt op een houder en twee armen van messing houden de buis aan beide zijden. Zet een schakelaar en de armen scheiden de buis.Stap
Een ander Sous vide controller

Een ander Sous vide controller

Rechtstreeks uit Wikipedia: Sous-vide (/ suːˈviːd /; Frans voor "onder vacuüm") [1] is een methode van koken waarbij voedsel is verzegeld in luchtdichte plastic zakken dan geplaatst in een waterbad of in de omgeving van een temperatuurgevoelig s
Wild Bird traktatie - een ander soort zaad kraal opknoping

Wild Bird traktatie - een ander soort zaad kraal opknoping

u kunt geld besparen door het creëren van uw eigen hangende traktaties, in plaats van de aankoop van voorgevormde klokken of koekjes.Omgekeerd, kunt u een ton geld verwennen uw wilde dieren vrienden doorbrengen.  U kunt een heleboel wilde vogels bedr
Projecten van een oude cassette speler

Projecten van een oude cassette speler

Hallo! Je ooit gedacht dat je veel gagdets uit een oude elektronisch apparaat kunt opbouwen? Ja, misschien. Nu zal ik je laten zien dat wat van een oude cassette-speler/radio bouwen kan. Ik maakte een FM zender bug en een wind turbine-acculader. De m
(Een ander) Schroot eindigt tabel

(Een ander) Schroot eindigt tabel

Als je net als mij en liefde werken met teruggewonnen hout, zijn kansen dat u waarschijnlijk een ton van houten kladjes overgebleven uit uw verleden projecten hebt. Na de verhuizing naar New England, merkte ik dat pallets leek te zijn overal omhoog h
Hoe maak je afbeeldingen voor een DDR-stijl spel

Hoe maak je afbeeldingen voor een DDR-stijl spel

deze tutorial leert u stap voor stap over het maken van graphics voor een DDR-stijl spel in kras.Stap 1: Je moet... Voor het maken van afbeeldingen moet u twee programma's:Kras: die is gratis op http://www.scratch.mit.eduMicrosoft Power Point: aankoo