Stap 1: notatie
F = voorkant (de kant die naar u toe gericht)
B = achterkant (de kant die gezichten van u af)
BT = onderkant (de kant die gezichten naar beneden)
R = rechts
L = links
* = Omgekeerd. Dit gaat na een afkorting van de kant, en het betekent dat u de opgegeven kant linksom, alsof het werden geconfronteerd met u .
Dit is zeer belangrijk, omdat als u de richting waarvoor u de kant omkeert, kan het u omhoog knoeien.
Voorbeeld: Ri = rechterkant omgekeerde (linksom)
D = Down (rechtsom)
Deze notaties make-up algoritmen die klinkt fancy en slim, maar is eigenlijk heel eenvoudig. (U kunt indruk op uw vrienden door te zeggen dat u gebruikt en algoritme dit op te lossen.) Een algoritme is gewoon een set regels die worden gebruikt bij het probleemoplossen van het. Om dit oplossen, gebruikt u vier algoritmen, elk opgebouwd uit twee overeenkomstige bewegingen. Zoals u zien zult, de algoritmen gebruiken een omgekeerde beweging, en een standaard beweging van de tegengestelde kant. Algoritmen in dit project worden gegroepeerd samen met behulp van haakjes (), net als de coördinaten op een grafiek.
Bijvoorbeeld, in de eerste algoritme, (Ri, L), u het recht kant linksom, en u de tegengestelde kant rechtsom draaien.
Lijst van algoritmen.
(Ri, L)
(Bi, F)
(Ui, D)
(Ri, L)
De eerste en laatste algoritmen zijn hetzelfde, en u moet ze herhalen zoals.