Stap 3: Krijgen wat muziek
Voordat u op de code begint die u wilt doen een beetje van legwork met de muziek. Ik gebruikte een verhouding van 1:4 bad-naar-good voor mijn liedjes, maar u kunt tweak die zoals u goeddunkt. Tijdens mijn graven in de code lijkt het dat het schild van de muziek dat ik kocht een limiet van de playlist van 100 nummers heeft. Het is heel goed mogelijk dat zodra het raakt deze limiet het gewoon de lijst gewist, maar de tijd die nodig is niet de moeite waard aangezien 100 nummers is ongeveer vier uur van muziek. Dit laat me met 75 goeie nummers en 25 bad, tijd voor een...
Aaaaaaand we terug, ik neem aan dat u hebt aangeschaft en hebt gedownload van uw muziek op dit punt en zijn klaar om verder te gaan.
U moet de code van de Arduino te kunnen construeren van het volledige pad van je liedjes op een willekeurige basis. Dit betekent dat de bestandsnamen moeten hebben een oplopende numerieke component en anders identiek zijn. De eenvoudigste manier om dit te doen is om alle de bestanden (of hernoemen meer gemakshalve, kopieën van de bestanden) als slechts een nummer vanaf 01 en verhogen door het laatste bestand. Het resultaat is: "01.mp3, 02.mp3,..., 099.mp3, 0100.mp3" (de eerst 0 is noodzakelijk vanwege de code). Wees bewust van te zijn dat u moet weten waar je slechte liedjes zijn en ze moeten worden in een blok. Voor mij zijn de nummers 1-75 goed en 76-100 zijn slecht. Ik gebruikte een programma genaamd Bulk hernoemen Utility die krachtig is, maar niet bijzonder gebruiksvriendelijk.
Uw bestanden zijn hernoemd, overbrengen naar het hoofdniveau van uw micro SD kaart. De kaart moet worden geformatteerd met behulp van de FAT16-indeling voordat u eventuele bestanden overdraagt.