Stap 5:
/pistolfullauto1 1
Dit moet vrij zelf verklarend, echter deze opdracht kan alleen een waarde 0 of 1 hebben. Nul geeft af en men geeft op.
Dus nu dat we hoeft te klikken om brand, maar we nog steeds behoefte t snelheid dit omhoog een beetje, anders het is niet echt beschouwd als "spuwen" brand.
/pistolattackdelay1 25
Met deze opdracht stelt de tijd voor één bakken actie moet worden ingevuld; in ongeveer ¼ van de normale snelheid. Dat is een tikkeltje beter overgaan voor wat we nodig hadden, dus laten we tot de grootte van de clip.
/pistolmax 200
Nu met deze opdracht wordt de totale hoeveelheid munitie in één clip ingesteld op 200 in plaats van de normale 10. Dit veroorzaakt echter u moet ongeveer 20 keer herladen om de volledige 200.
Probleem op te lossen deze, gewoon:
/pistoladd 200
Dit stelt eigenlijk hoeveel munitie die u aan het wapen toevoegt wanneer opnieuw laden of een actieve wapen oppakken. Nu wanneer u herladen, zal de clip worden vol met de totale 200 rondes.
De tweede naar de laatste stap naar de voltooiing van onze Blue-vuur spuwen Auto pistool of Doom, is het verhogen van de grootte van de vuurbal die we schieten. Zijn relatief klein op het moment, en wij willen zitten kundig voor zien wanneer wij brand. dus:
/pistolpartsize1 15
Hierdoor moet de vlam vrij groot, en dodelijk.
De laatste stap in de afwerking van onze pistool, is om te veranderen van de kleur van de ontploffing, zodat in plaats van het zien van een rode vlam effect, we zien blauw, zodat het overeenkomt met.
/pistolexplcol1 0x0000ff
En thats it! Nu hebben we een volledig automatische blue fire Megacoaster schieten pistool!