Stap 2: kostuums
Kras kunt u animaties maken door punten in de programmering bijwerken van de afbeelding instellen - één voor een ander te wijzigen.
Kras gebruikt de term kostuum voor deze foto's - degene die ik voor de interface gebruikt zijn in het Zip-bestand - je ziet ze ook op het eerste deel van dit instructable.
Richting kostuums werden gegenereerd met behulp van Sketchup ik nam toen een screenshot van het. Zodra ik had één afbeelding ik gekopieerd en voor elk van de knoppen gewijzigd een groen. Deze beelden waar vervolgens importeren in kras door kostuum tabblad te selecteren en importeren van elk op zijn beurt. Wanneer u dit doet moet u elk een unieke naam (links, recht enz.) geven dit is belangrijk omdat u verwijst naar de namen in de toepassing
Zeer belangrijk - voor dit programma om te werken u ook sommige streepjescodes gegenereerd moet-de derde zip-bestand is degene die ik heb gemaakt met behulp van th - ik heb gemaakt elkaar beurtelings die de inhoud van de streepjescode is de richting die nodig zijn voor het programma. (links, rechts, enzovoort). De namen dat ik gaf de kostuums moest worden precies hetzelfde als de inhoud van de streepjescode als de scanner reed ze en update een variabele met dat precies inhoud.
Het maakt het ook gemakkelijker om te lezen als u hen zinvolle namen geven