Stap 4: verwerking
Na de Arduino-code is het enige wat overblijft de verwerking programma. Bezoek voor meer informatie over Processing, www.processing.org/learning/ en http://processing.org/reference/. De bewerkingsomgeving is zeer vergelijkbaar met de Arduino, dus geen moeten opnieuw uitleggen. Voor meer tutorials, krijgen het boek "Getting begonnen met verwerken" Casey Reas en Ben Fry
Met Processing, kunt u een GUI (grafische gebruikersinterface) waarmee kan je vele dingen. Een van deze dingen is te besturen en interactie met een Arduino. De Processing Schets creëert een window die vervolgens door het programma ingevuld. Volg de tutorials gekoppeld hierboven om meer te leren.
De standaard frame rate van de schets is 60 frames per seconde, wat betekent dat de Arduino nieuwe gegevens elke 16.6µs ontvangen zou, die me enkele problemen veroorzaakt. Dus door dat het verlagen van de framesnelheid, geef je de Arduino meer tijd om te lezen en te handelen op de gegevens die het heeft.
De Xmouse en de Ymouse geeft u de huidige locatie van de muis in termen van pixels van de linker bovenhoek. "Klik op" in een knop, is de locatie van de muis binnen de horizontale en verticale grenzen van de knop moet wanneer de knop wordt gedrukt.