Stap 4: Het vak.
Afbeelding 1: het patroon in de bodem van het vak (de Arduino op zijn plaats houden) boren. Gat maat 3 mm.
Foto 2: boor en gesneden twee gaten in de kant voor de USB-verbinding en macht levering (indien u hoeft niet meer de controller programmeren en u hebt gekozen om batterijen te gebruiken, u hoeft deze stap niet. De Arduino wordt gehouden in plaats met kleine bouten (ongedaan maken schilderij!).
Foto 3: Snijd een sleuf in het licht van het vak voor het LCD-scherm. Het boren van twee gaten met een andere, één voor de LED (ping pong bal) en een andere voor de drukknop. Zorg ervoor dat het gat voor de ping pong bal een glooiend gezicht heeft.
Afbeelding 4: Neem twee caps van een colafles en snijd van het bovengedeelte van de fles zo goed. De bovenste gedeelten van de fles aan de zijkant van de doos worden gelijmd (zorg ervoor dat u een mooi en platte gezicht voor de lijm).
Zand van de doos met een fijn schuurpapier.
Afbeelding 5: toepassen van verschillende lagen verf (zonder de cokes caps).
Afbeelding 6, 7, 8: installeren van de Arduino. Ik heb een klein breadboard gebruikt voor de componenten (piëzo en Pot. meter van het LCD-scherm). De LED werd solderd apart. Aangezien de Arduino is stevig vastgeschroefd op zijn plaats, foam blokken ertegen kunnen worden geïnstalleerd en waardoor een strakke geschikt voor het LCD-scherm.
Ik had geen rode, blauwe en zwarte draden dus ik paars, groen en grijs gebruikte:
Paars: +
Groen: pin
Grijs: Gnd