Stap 2: Quick guide Blender
http://blender.org
Fundamentele dingen die je moet weten
1. navigatie
2. onderverdeling
3. selecteren van punten
4. gevaar door bewegende punten
5. geduld
Opmerking: Er is een vrij steile leercurve, zodat u proberen kunt om uw hoofd rond het gehele 3D-navigatie en modeling sketchup.
Basishulpprogramma's:
Voor de meeste van de tools zoals het bewegen van schalen of roteren kunt u welke as door op de x-, y- of z op het toetsenbord te drukken
1. schaal (s)
2. verwijderen (x)
3. Subdivide (w) (naar linker paneel onder meerdere keren onderverdelen)
4. Rotate (r)
5. rand lus (ctrl en r) (vorm van onderverdeling)
6. toggle draadframe (z)
7. Geef diepte (e)
Fundamentele standpunten
(één numpad)
1 = voorkant
3 = kant
7 = boven
Modifiers
We zullen gebruiken spiegel, boolean en onderverdeling. Voor parameters in de blender het is belangrijk wat bestelt dat u plaatst ze in de stapel ziet u klein maar significante verschillen wanneer het buiten de orde.