Stap 11: Volgende brengen het allemaal samen
1. object modus (tabblad)
2. Selecteer de volgende pers van mesh x nu er slechts 1 mesh
Hier is hoe ik het deed.
1. object modus (tabblad)
2. Selecteer lichaam
3. Bewerk de modus (tabblad)
4. vervolgens gaan we de halve achtige spiegel vorige dus
5. Voer draadframe (z)
6. Schakel de rechterkant
7. spiegel modifer (met knippen)
Voeg nu het armsgat (het vrij veel om perfect te krijgen met een beetje scheren ik gebruikt de peg arm en het rijtje met het lichaam
1. object modus (tabblad)
2. Selecteer de één arm
3. draaien tot de peg wordt geconfronteerd met de Left Side en verplaatsen naar de gewenste positie
4. plaats de arm zodat de peg in het lichaam is. (maar arm is het lichaam niet raken) Ervoor te zorgen dat de arm is parrallel aan het lichaam (naar beneden)
Boolean (verschil) toevoegen
6. object modus
7. volgende select lichaamsdeel
8. Voeg modifier boolean dan in plaats van Unie Selecteer verschil.
9. Voeg spiegel modifier en klik op apply.d
Nu moeten wij het hoofd toevoegen. Hetzelfde behalve wij een grotere peg aan de jongen toevoegen.
1. voorwerp-modus.
2. Voeg mesh cilinder.
3. Verplaats het naar de bovenkant van het lichaam waar de nek gaat en schalen.
4. vervolgens schaal Z en het vrij lang maar niet te lang waar wanneer u het hoofd toevoegt het gaat door de top.
5. nu object modus en selecteer het lichaam.
6. Booleaanse Unie cilinder. (betaling)
7. nu verwijderen cilinder
8. Beweeg hoofd de nek en centreren over de nek.
9. Beweeg het op Z as dowb ervoor te zorgen dat de onderkant van het hoofd de schouders niet raakt.
9. Boolean verschil uit lichaam. (hoofd selecteren Booleaanse aan kubus)
Al reeks aparte alle stukken.
voor armen spiegel dan zodat ze een voor links en één voor rechts hebben, we vervolgens splitsen het model (die ik niet precies herinneren hoe.)