Een portaal, is volgens Wikipedia, een magische of technologische deuropening die twee afgelegen locaties verbindt, gescheiden door de ruimtetijd. Plaatsen om een portal te koppelen als u wilt opnemen van een andere plek in hetzelfde universum, een parallelle wereld, het verleden of de toekomst en andere vlakken bestaan.
Er zijn in principe 3 belangrijkste kenmerken van deze specifieke portalen:
1. om te interageren met het portaal, bereikt u binnen het vak gaan achter het scherm in plaats van gebaren achter of aan te raken.
2. de twee portalen zijn netwerk zodat je samen met iemand in een gedeelde ruimte spelen kunt, zelfs als ze fysiek ver weg.
3. het systeem herkent en reageert wanneer speciale objecten zijn binnen, voor het bijhouden van de id, positie en rotatie.
Video 's
Het is logischer wanneer u Zie het in actie, dus hier is een bewerkte versie van een langer scenario video die ik heb gemaakt voor het project waarin alleen de belangrijkste kenmerken.
Ook is een korte video van de portalen in actie om 4 uur Solid, mijn grad show:
Het project ontstond in 2011-12 als onderdeel van een MFA Thesis in Graduate Media Design, op de Art Center College of Design. Als u wilt bezoek meer informatie over het project Portals (en vrienden). Een van mijn belangrijkste doelen van het project was om iets dat anderen kunnen voortbouwen op en uit te breiden. Dus... zonder dralen, laten we naar de How To deel van dingen!
Opmerking: mijn proces van de opbouw van deze vakken was niet dit regelrecht voorwaarts. Het was een super iteratieve proces dat veel kleine proeven betrokken. Hoewel ik ga proberen uit te leggen in een meer logische stap gebaseerd manier, zou ik nog steeds aanbevelen testen van delen van de hardware + software voordat duiken in en opbouw van het hele ding voor echt.
"De zichtbare wereld is niet langer een realiteit en de onzichtbare wereld is niet langer een droom." -Arthur Symons