Stap 3: LCD Schepper
Als ik op de mac, ik zal met behulp van een software genaamd LCD Schepper, die is gemaakt door portreathbeach, veel dank aan hem. Op windows is er een software bekend als LCD-assistent die werkt op dezelfde manier. Downloads:
LCD Schepper hier
LCD assistent hier
Ik zal u slechts tonen hoe te gebruiken LCD Schepper in deze tutorial. Als u weten hoe verder met de LCD-assistent wilt, ga bezoek sommige youtube-opvoeden of zoeken op het web voor het :)
Nu, klik op de "Open BMP afbeelding" en zoek en selecteer uw afbeelding met de graphics. Vervolgens klikt u op de "Generate C code" en Bekijk de hexadecimale waarden hieronder verschijnen. Klik op de tab "Kopie naar Klembord" en sluit uit de software.
Vervolgens opent u uw favoriete tekst-editing software, een nieuw bestand maken met niets in het, dan gewoon opslaan als. c. Als .c geen optie is, zal het waarschijnlijk niet worden, vervolgens opslaan als een willekeurige bestandsindeling en hernoem het naar "thename.c" en .c gebruiken. Hoop dat zinvol. :)
Je hebt nu een nieuwe arduino schets openen en sluiten het nogmaals, bedenk dan op te slaan voordat u het afsluit. Nu Navigeer naar de map van de arduino en open de map die uw schets binnenkant van is. Verplaats het C-bestand in die map en bam, je bent vrij veel gedaan, niet veel links nu. Open de lege arduino schets en nu zie je een nieuwe "lusje" in het bovenste gedeelte van de schets (zie foto's). Open van dat tabblad en plak de hexadecimale waarden die u hebt gekopieerd eerder. In de volgende stap zullen we leren hoe sommige geheugen.