Stap 6: Bijlagen 3
1) Orient de weergave zodat u op zoek bent naar de originele gezicht we gewerkt, zoals in fig 1.
2) Selecteer het Verplaatsgereedschap. Tik op een van de cilinders. Tik op de pijl van het vak. Voer de waarde -.33 dit moet gaan de cilinder in het vak een beetje, als het beweegt het weg, ongedaan maken en geeft u .33 in plaats daarvan.
3) herhalen met de tweede cilinder.
4) oriënteren de weergave zodat u zich bezig met de cilinders op de top van het vak. Selecteer het Verplaatsgereedschap en tik op een van de cilinders.
5) Tik de pijl wijst, voer de waarde .33 opnieuw, dit de cilinder moet omlaag in het vak.
6) oriënteren de weergave zodat u zich bezig met het gezicht recht.
6) herhaal met deze cilinders. Volg dezelfde stappen, maar dit keer u de cilinders wilt te verplaatsen naar het vak .66 weer, gebruik van kritisch denken om erachter te komen - of + beweging. U wilt de cilinder om te verplaatsen naar het vak niet weg.
Wanneer u klaar bent met het verplaatsen van de cilinders in het vak, u moeten zien weinig lijnen gaan door hen wanneer zij voldoen aan Kruis de rand van het vak. Zie fig 3.