Stap 3: De cilinder
In deze stap zullen we de cilinder die zal worden gebruikt in de gehele maken.
1) slepen en neerzetten van een cilinder op het raster knop op uiterst links > primitieven > basic > cilinder
2) Tik op de schalen tool te vinden op de werkbalk aan de linkerkant. Tik op de cilinder.
3) Tik op een van de witte vierkant in de hoeken van de cilinder, voert u de waarde .1 *
4) onttrek het gele vierkant bovenop de cilinder, geef de waarde 10**
U hebt nu de cilinder die we voor de rest van het project gebruiken zullen gemaakt. Altijd hebben ten minste één extra cilinder zodat u meer dupliceren kunt als u wilt.
-Eenheden in dit app zijn enigszins vreemd. De eenheden zijn relatief ten opzichte van het object dat u hebt geselecteerd. Dus, wanneer u invoert.1 als een eenheid, dat is 1/10 van de grootte van de originele cilinder. **, Wanneer u 10 voor de hoogte in de volgende stap invoert, het is dus niet 10 van een bepaalde eenheid, is het slechts 10 "heights" van de huidige cilinder. Met andere woorden, maakt u de cilinder 10 keer groter.