Stap 4: Optioneel: dradenkruis wijzigen
Deze stap is optioneel, omdat je waarschijnlijk niet hoeft Photoshop of GIMP (hoewel GIMP is gratis!). Als u dit doet, het downloaden van het bijgevoegde ZIP-bestand,Ga naar de map van uw Photoshop program files en zet de DDS-plugin in uw plugins map.
Sluit de kaart u bezig bent en open ui.map (gebruikersinterface). Deze kaart bevat veel van de dingen die universeel in het spel zijn. Iets in deze kaart wijzigt het voor het hele spel (denk ik). Open de Bitmap -tag, en ga naar ui\hud\bitmaps\combined\hud_reticles. Dit zijn alle #reticles voor de wapens. De eerste op de lijst is de AR, pistool, drijvende Knobbelzwijn en geen wapen, alles in één bestand. Ik heb een pre-en-klare Halo 3 assault rifle dradenkruis aangesloten, als u niet wilt doe het zelf.
Klik op Patroon opslaan, en sla de textuur ergens. Open dat bestand met Photoshop, en als het vraagt als u wilt gebruiken Mip-Maps, nee zeggen (net als drugs, kinderen! xD). Nu kunt u doen wat u wilt met dit ding. Zorg ervoor dat elke #reticles u zijn gecentreerd, of u zult afvragen waarom uw doel is altijd uitgeschakeld.
Als u een dradenkruis-bestand opslaat, zorg ervoor dat u opslaat als een DDS. Opslaan zoals u dat gewend bent, en als een fancy venster gaat omhoog, de Indeling opslaan om 32 bit ARGB, ingesteld MIP-Maps op No MIP-Mapsen niet aanraken niets anders. Klik nu opnieuw op opslaan.
Nu terug naar de HMT, ervan uitgaande dat u nog niet gedaan iets anders in het en klik op Textuur injectereninjecteren van het dradenkruis bestand. Als je deed het de manier waarop die ik u vertelde, dat mag u geen problemen hebben. Nu sluiten het toewijzingsbestand, en ga spelen! Herinner me hoewel, modding een werkelijke campagne of multiplayer kaart zal alleen het wijzigen van die kaart en altijd dichtbij de kaart of u krijgt fouten in Halo.