Stap 2: Verandering wapen Stats
Nu, dit is belangrijk, niet krijgen afgeleid met alle opties en tags hier, kunt u zeer weggevoerd en worden daar urenlang, als u wilt slechts een of twee dingen doen om de kaart.
Scroll naar beneden en je vindt de wapens -tag. Dubbelklik erop en klik op weapons\assault rifle\assault geweer. Deze tag beheert alle opties voor de Assault Rifle zelf (niet de kogel stats of schade). Dit is de pagina die ik heb de statistieken voor de Halo 3 Assault Rifle uit. We beginnen met de clip. Klik op de Clip drop-down menu op de juiste en selecteer 0. Nu kunt u de eigenschappen voor de clip beheren. De Munitie beginnen (hoeveel u start een niveau met) en Maximum munitie (hoeveel extra munitie kunt u meenemen) omzetten in 352. Verander je niet iets anders in de clip.
Nu klikt u op het projectiel drop down menu en selecteer 0. Dit bewerkt de eigenschappen van het bakken, maar niet de werkelijke eigenschappen van de kogels (het is mogelijk om er raketten van de volledige-auto brand). Minimum ROF en Maximale ROF (tarief van brand) wijzigen tot en met 11. De Halo 3 Assault Rifle branden iets langzamer dan de Halo 1-versie. Omdat het heeft ook een 32 ronde clip, wijzigt u de munitie per schot in 2. Dit zal alleen nog maar een kogel per schot vuur, maar het afgetrokken twee van uw munitie tellen in plaats van slechts één, geven de illusie dat het tijdschrift de helft van de grootte is.
Nu is hier een netelige deel. De spreiding bepaalt u hoe nauwkeurig het wapen is. De Halo 3 AR (assault rifle) is veel nauwkeuriger dan in Halo 1. Zult u een perfecte shot wanneer u enkel het afvuren van semi-automatische, maar wanneer u gaat de volledige-auto, het zal verspreid. Dus veranderen de Minimum verspreid op 0en Maximale verspreid naar 0.006981317. Hoe kleiner het getal, des te nauwkeuriger het wapen zal zijn.