Stap 4: Toepassing van het EEPA kader
Let op: als je niets over de ion beweging in neuronen weet, ik aanbevelen om te lezen ' stap 2: Ion beweging in neuronen eerste.
Het doel is het ontwerpen van een hardwareomgeving waarmee een te simuleren van ion beweging in neuronen met licht. Opmerking hier dat de simulatie echt plaatsvinden op het niveau van licht, moet dus geen licht, gegenereerd door de hardware zelf, maar ook extern licht, rekening moet worden gehouden. Het antwoord hier is licht afhankelijke weerstand (LDR). Neem een kijkje op figuur 7 voor de installatie. Ionen zijn gemodelleerd door licht (d.w.z. fotonen) die worden gegenereerd door de LEDs. Ion concentratie, en dus gratis concentratie, gesimuleerde door de hoeveelheid fotonen op een bepaalde plaats is. Als een implementeert verschillende kleuren (d.w.z. fotonen van verschillende golflengten), kan het zijn dat ook verschillende ion typen worden gecodeerd. Dus zijn verschillende LEDs en LDRs overeenkomt met bepaalde kleuren (dat wil zeggen door een kleurenfilter) nodig voor de technische realisatie. In de huidige installatie van de hardware, mij did niet voeren verschillende kleur gevoelige LDRs maar afgeschermd zijn de LDRs van elkaar, maar het idee gevoelige LDRs kleur. Door de afscherming simuleert de hardware twee ion typen.
In het licht van EEPA zijn de LDRs gericht zodat het licht van slechts één zijde van het neuron op de sensoren valt. Dit wordt gebruikt als input voor het circuit wat de uitgang in de LED's op basis van de kleurovergang krachten verandert. De LDRs zijn de kritieke onderdelen van de 'light EEPA' als ze voor de integratie van circuit gegenereerd licht en extern gegenereerd licht toe. Dit is het belangrijkste verschil tussen de EEPA en een gesloten systeem simulatie, waardoor je alleen de visuele output van de simulatie.
Op de volgende pagina's die we over de uitvoering van de EEPA praten, dus u leren hoe te bouwen uw eigen gloeiende kunstmatige neuron!