Stap 4: Volgende stappen en kwesties
Er waren twee belangrijke kwesties met dit project.De neiging om te "bounce"--knoppen tonen meer dan één pers per pers. Om te elimineren dit, ik in een slaap-verklaring van 1/100 van een seconde in de code als de knop is ingedrukt en andere toen de knop werd uitgebracht. Dit maakte de "bounce" verdwijnen.
Bovendien liep de CPU 100% terwijl de stembureaus de rijen en kolommen. Ik zet in een pauze van 1/10 per seconde aan het begin van de polling-lus, en dit het CPU-gebruik tot ongeveer 50% gedaald. Beter, maar niet geweldig.
Waar kan ik gaan vanaf hier?
Eerste, zoals reeds gezegd, is de code die ik heb gemaakt een beetje CPU-intensieve, zodat de code kon worden opgeschoond om dat probleem te verhelpen.
Vervolgens moet de code object georiënteerde zodat ik het in andere projecten gemakkelijk kunt importeren.
Derde, en ik ben niet zeker als er een manier om dit te gebeuren, moet de code gebeurtenis aangestuurd. Veiligheidsschakelingen is niet echt de beste manier om dit doen, zelfs als ik minder CPU-intensieve kunt maken.
Tot slot moet ik vind een gebruik voor dit. Ik bedoel, gewoon op knoppen te drukken en met het nummer ik push-up Toon op het scherm is leuk voor alleen zo lang.