Stap 1: Plan uw Project
Het allereerste wat dat ik deed was dat ik een plan gemaakt. Voor dit gemodelleerd ik de schedel in 3D met Blender (volledig gratis). Dit klinkt ontmoedigen maar eerste hit up blender.org om het programma te krijgen en dan stel ik voor gaan door de tutorials op gryllus.net.
Ik adviseer gebruikend veel en veel en veel en veel referentie foto's. Ik googled T-Rex schedels tot Google insta gevulde mijn zoekbalk met T-Rex, elke keer als ik schoot een zoekmachine. Ik denk dat ik verzameld van meer dan 90 beelden van T-Rex schedels en zelfs contact opgenomen met het Smithsonian voor sommige shots van de verwijzing van de achterkant van de schedel. Lijkt dat niemand ooit foto's van de achterkant van een schedel. Vreemd.
Vanaf daar is het een simpele kwestie van de ontplooiing van het model. U kunt dit doen in de Blender met behulp van de OR van de UV-Editor kunt u een programma zoals Pepakura Designer. Het programma laat u uw model ontvouwen en maakt een printbare versie zonder veel inspanning. Wenst u meer tutorials op die ene, heeft Instructables een nummer om uit te kiezen.