Stap 3: Bereid de Maas
Toevoegen van het beeldvlak
Allereerst zullen we doen is gebruik het Importimage als vliegtuig add-on we gewoon geactiveerd. In de 3D-weergave pers "Shift-A" toe te voegen een nieuw object aan de scène. Kies afbeelding als vlakonder het gaas aan de onderkant. Het kiezen van bestanden om te kiezen van uw bewerkte afbeelding gebruiken Als u zien van de afbeelding wilt, klik op het pictogram met de bol in de werkbalk aan de onderkant van de 3D-weergave en kies structuur.
Het formaat en de schaal van toepassing
Vervolgens moet u de grootte van uw afbeelding aan de grootte die u uw uiteindelijke afdruk wilt te zijn. Aan de rechterkant van de 3D-weergave de Eigenschappen moet paneel openstaan. Als het niet u de zichtbaarheid ervan kunt schakelen door op "N" te drukken.
Zorg ervoor dat het vliegtuig is geselecteerd en druk vervolgens op "S" op de schaal. Als u een getal typt na het indrukken "S" zal het schalen met dat bedrag. Ik beginnen meestal met het opschalen door te typen in veelvouden van 10 tot haar einde. U kunt de afmetingen in de sectie transformatie van het palet van de eigenschappen. Druk op enter als de gewenste grootte wilt instellen.
Op dit punt toepassen ik meestal de schaal op het object. Op deze manier als u later de Maas bewerken zullen de onderdelen ook in dezelfde schaal als het object zoals gepresenteerd in de scene. Ook handelen sommige hulpmiddelen en modifiers vreemd als de omvang van het object niet 1.0 in alle assen. In het drop-down menu in de linkerbenedenhoek van de 3D-weergave Ga naar Object > toepassen > schaal.
Controledoeleinden en extrusie
Wij willen een vliegtuig dat gezichten die ruwweg vierkant zijn is verdeeld. Door over te schakelen naar de modus bewerken voor het eerst start (met de afbeelding sloeg vliegtuig geselecteerd tabblad). Daarna willen we schakelen naar de selectiemodus voor #dge. De drie knoppen moeten in de werkbalk van de onderkant van de 3D-weergave zijn. Het centrum een is rand selecteren.
Mijn beeld van Mona Lisa is ongeveer 2 van de 3 dus ik onderverdeeld het verticale eenmaal en horizontaal tweemaal om 2 kolommen en 3 rijen. Maken verticale onderverdelingen Selecteer de boven-en onderkant en druk op "W". Kies onderverdelen. U kunt het instellen van het aantal bezuinigingen in de sectie subdivide van het hulpmiddel palet (druk op "T" zichtbaarheid in-of uitschakelen). Als u wilt maken horizontale doe onderverdelingen hetzelfde na het selecteren van het linker recht en geen andere verticale randen die u zojuist hebt gemaakt.
Zodra u sommige grote ruwweg vierkante gezichten selecteren alle randen (druk op "A") en weer onderverdelen (druk op "W"). Ditmaal max uit het aantal onderverdelingen door het veranderen van het aantal deelstukken tot en met 10.
Extrusie
Één laatste stap voordat we overgaan tot modifiers. We moeten geven het vliegtuig een beetje dikte. Terwijl alle randen geselecteerd druk op "E" om te extruderen. Druk vervolgens op ". 5" te extruderen het halve millimeter. Dit is onze basis dikte.
U kunt nu afrit bewerken modus (druk op Tab).