Stap 6: Een eenvoudig spel
Een andere sprite toevoegen door te klikken op de knop Kies nieuwe sprite uit bestand en klikt u op dingen, rock, OK. Sleep de rots naar het midden van de scène. Een ander als blok toevoegen aan het lichaam van het blok voor eeuwig . Een = blok toevoegen aan het voorwaardelijke deel van dit blok en de rechterkant van het ingesteld op 2. Een blok van de sensor-waarde toevoegen aan de linker kant van het blok = en stel de sensor op sensorian-touchpad. Klik op beweging en voeg een blok wijzen in de richting naar het lichaam van dit als blok. De richting ingesteld op 90. Een ander als blok toevoegen aan het lichaam van het blok voor eeuwig . Klik op Sensing en voeg een blok aan te raken aan het voorwaardelijke deel van de meest recent toegevoegde als blok. Het object ingesteld op Sprite2. Binnen de hoofdtekst van het alsblok een blok voor eeuwig en binnen die klik op kijkt en voeg toe een blok zeggen . Stel deze in op "Game Over!". Tussen toevoegen het blok Wanneer groene vlag hebt geklikt en het belangrijkste voor eeuwig blok deze drie blokken van de beweging ; instellen x naar -180, y te -140instellen, en wijst in de richting 90. Klik nu op de groene vlag. B1 gebruikt om te keren, B2 naar het niveau van de auto, en B3 om te rijden naar voren. Draai de Sensorian over de z-as te rijden over de rots. Het je de rots wordt de game over. Druk op de stopknop, en vervolgens de groene vlag opnieuw op te starten.