Stap 6: solderen
We beginnen door alle de verbindingen van de grond met de potentiometers solderen. Snijd een lengte van zwarte draad ongeveer 80mm lang, en twee meer lengtes ongeveer 50mm lang. Strip ongeveer 8mm van de isolatie van elk uiteinde van de draden. Nu één uiteinde van elke draad line-up, en draai het koper van alle drie draden samen. We zal worden deze groep van draden koppelt aan pin, één van de hoogste linker roterende potmeter. De 80mm draad gaat vervolgens naar de grond pin van de Arduino, terwijl de andere twee draden gaat naar de aangrenzende rotary en potentiometers glijden.
De gedraaide einde van het trio van draden met een aantal Soldeer tin zodat de draden zijn samen gesmolten. Geen soldeer het op de potmeter nog wel!
Knippen van een korte lengte van warmte krimpen slangen (ongeveer 12mm) en schuif deze over de gedraaide uiteinde van de draden, ervoor te zorgen dat er ten minste 20mm van de blootgestelde koper en soldeer. Nu ga je gang en soldeer de gedraaide draad aan het been van de potentiometer. Zodra dat u heeft gedaan kunt dia de warmte krimpen over het been, het gesoldeerd gewricht te beschermen. Laat de warmte krimpen losse voor nu, en wij zullen toepassen warmte later zodra we alle van de soldeer heeft gedaan.
Nu een andere 50mm lengte van zwarte draad knip en strip van elk uiteinde. Line-up één uiteinde van de draad met het vrije uiteinde van een van de 50mm draden van vóór. Draai de koper van de twee draden samen, en vervolgens het tin van het gewricht. Opnieuw niet soldeer het gewricht nog, maar eerst gesneden sommige warmte krimpen en schuif deze over de geconserveerde draden. Soldeer de getwiste draden aan op pin, één van de tweede roterende potentiometer en schuif de heat-shrink over het gewricht.
Herhaal dit proces voor elk been potentiometer en arcade knop been, verwijzend naar het bedradingsschema. Niet elke gezamenlijke zal hetzelfde zijn, dus zorg ervoor dat u weet welke draad moet gaan waar. Geen soldeer iets aan het bodemrecht meeste arcade knop (op pin 13) zoals het is heel anders en overdekt in de volgende sectie. Wanneer alle van de grond draden en + 5V draden hebben zijn gesoldeerd, ruwweg meten en knippen van de analoge en digitale invoer van draden en soldeer hen in plaats. De toppen van het vrije uiteinde van elke draad tin en voegt u deze in de Arduino board.
Pin 13 en de weerstand van de Pull-down
Zoals vermeld in de vorige stap, vereist pin 13 een pull-down-weerstand, zodat het kan worden gelezen door de Arduino. Verwijst naar het bedradingsschema, soldeer de weerstand met de gemeenschappelijke (zwart) draad van knop 11. Soldeer een korte lengte van de zwarte draad naar de andere kant van de weerstand zodat het knop 12 kan bereiken. Nu draai samen het einde van de korte zwarte draad met de data-draad die pin 13 met knop 12 verbinden zal. Soldeer de draden elkaar en vervolgens soldeer de draden aan een van de benen op knop 12 paar.
Uitvoeren van een draad van de + 5V poot van roterende potentiometer vier aan het vrije been van knop 12 (Zie de lange rode draad aan de rechterkant in de foto hieronder). Soldeer de draad de potentiometer (potmeter) en de knop.
Sluiten van de behuizing
Klinkt eenvoudig genoeg, maar let er wel op dat geen van de componenten interfereren met de draden aansluiten op de Arduino. Opmerking in de tweede foto dat alle de digitale ingang draden worden uitgevoerd aan de rechterkant van de Arduino board. Hierdoor kan de kamer voor de eerste kolom van de arcade knoppen zitten mooi boven de Arduino zonder aandrukken.
U kan een weinig kracht nodig bij het monteren van het deksel aan de basis. Als het niet goed gesloten, probeer en zie wat onderdelen of draden op de manier krijgen. Moet u wellicht een paar knop benen buigen en kunt herschikken wat draadjes daarvoor te sluiten mooi. Zodra het deksel op, schroef het allemaal samen met de meegeleverde schroeven.
De rubberen voetjes naar elke hoek van de basis (niet via de schroefgaten alleen in geval moet u toegang binnen) toevoegen en je bent klaar!