Stap 5: Inzicht in de Code â Eye Movement
ACHTERGROND VAN HET OOG
afbeelding (auge3, breedte/2-240 + xWert, hoogte / 2 + yWert * 0,8, 450, 450);
afbeelding (auge3, breedte / 2 + 250 + xWert, hoogte / 2 + yWert * 0,8, 450, 450);IRIS
Breite = - 0,00005 * sq (xWert) + 1;
Hoehe = - 0.000008 * sq (yWert) + 1;
Als (mode2 == true) {}
tint (255-ton3 * 30 * gevoeligheid, 255-ton2 * 50 * gevoeligheid, 255-ton1 * 50 * gevoeligheid);
ton1s = kaart (ton1s, 1, 1.2, 1,1.04);
ton3s = kaart (ton3s, 1, 2, 1,1.1);
}
afbeelding (auge2, breedte/2-240 + xWert, hoogte / 2 + yWert * 0,8, breite * auge2r_sizeX * ton1s, hoehe * auge2r_sizeY * ton1s);
Als (mode2 == true) {}
tint (255-ton4 * 0 * gevoeligheid, 255-ton1 * 50 * gevoeligheid, 255-ton2 * 50 * gevoeligheid);
ton2s = kaart (ton2s, 1, 1.2, 1,1.04);
ton4s = kaart (ton4s, 1, 2, 1,1.1);
}
afbeelding (auge2, breedte / 2 + 250 + xWert, hoogte / 2 + yWert * 0,8, breite * auge2r_sizeX * ton2s, hoehe * auge2r_sizeY * ton2s);
Als (mode2 == true) {}
tint (255,255,255);
}
LEERLING
afbeelding (auge1, breedte/2-240 + xWert, hoogte / 2 + yWert * 0,8, breite * auge1l_sizeX * ton3s, hoehe * auge1l_sizeY * ton3s);
afbeelding (auge1, breedte / 2 + 250 + xWert, hoogte / 2 + yWert * 0,8, breite * auge1r_sizeX * ton4s, hoehe * auge1r_sizeY * ton4s);
De variabelen breite en hoehe bepalen de vervorming om te zorgen voor een 3D-effect. De wiskundige functie wordt uitgelegd in de pic 2. (Ik maakte een fout eerst, had de curve verticaal gespiegeld, vraag me niet af)
Mode2 kunnen worden waar of onwaar, dit is kleur of grootte-modus.
In de kleurmodus, de waarden voor rood, groen en blauw van de tint van de iris verandert en vermindert bovendien ton1s, ton2s, ton3s en ton4s, de variabelen te wijzigen van de grootte van de ogen. Dus, in kleurmodus, het formaat verandert zijn heel subtiele.