Interactieve Shooting Gallery (8 / 9 stap)

Stap 8: Bouwen alle


Voor mij is deze stap niet compleet. Het omvat gebouw, bedrading en plaatsen van alle doelen en bouw uw trigger-apparaat indien nodig. Als ik mijn project voltooid zal ik meer details toevoegen.

Hier is mijn volledige 8 doel 8 servo schets

*******

Update ontdekte ik dat als u probeert te gebruiken deze volledige code met slechts één sensor / servo, hebt u alle ongebruikte analoge pinnetjes verbinden met grond. De afbeelding toont ook mijn huidige breadboard setup met een Arduino Nano. Het toont slechts een IR-sensor en een servo.

#include < Servo.h >
int sensorpin0 = A0;                 analoge pin gebruikt voor het aansluiten van de scherpe sensor
int sensorpin1 = a1 worden verkregen;                 analoge pin gebruikt voor het aansluiten van de scherpe sensor
int sensorpin2 = A2;                 analoge pin gebruikt voor het aansluiten van de scherpe sensor
int sensorpin3 = A3;                 analoge pin gebruikt voor het aansluiten van de scherpe sensor
int sensorpin4 = A4;                 analoge pin gebruikt voor het aansluiten van de scherpe sensor
int sensorpin5 = A5;                 analoge pin gebruikt voor het aansluiten van de scherpe sensor
int sensorpin6 = A6;                 analoge pin gebruikt voor het aansluiten van de scherpe sensor
int sensorpin7 = A7;                 analoge pin gebruikt voor het aansluiten van de scherpe sensor

int val0 = 0;                 variabele voor het opslaan van de waarden van de sensor (aanvankelijk nul)
int val1 = 0;                 variabele voor het opslaan van de waarden van de sensor (aanvankelijk nul)
int val2 = 0;                 variabele voor het opslaan van de waarden van de sensor (aanvankelijk nul)
int val3 = 0;                 variabele voor het opslaan van de waarden van de sensor (aanvankelijk nul)
int val4 = 0;                 variabele voor het opslaan van de waarden van de sensor (aanvankelijk nul)
int val5 = 0;                 variabele voor het opslaan van de waarden van de sensor (aanvankelijk nul)
int val6 = 0;                 variabele voor het opslaan van de waarden van de sensor (aanvankelijk nul)
int val7 = 0;                 variabele voor het opslaan van de waarden van de sensor (aanvankelijk nul)

Servo myservo0;  maken van servo-object om te bepalen van een servo
Servo myservo1;  maken van servo-object om te bepalen van een servo
Servo myservo2;  maken van servo-object om te bepalen van een servo
Servo myservo3;  maken van servo-object om te bepalen van een servo
Servo myservo4;  maken van servo-object om te bepalen van een servo
Servo myservo5;  maken van servo-object om te bepalen van een servo
Servo myservo6;  maken van servo-object om te bepalen van een servo
Servo myservo7;  maken van servo-object om te bepalen van een servo

int pos = 0;

VOID Setup
{
Serial.begin(9600);               Hiermee start u de seriële monitor
myservo0.attach(6);  de servo op pin 7 hecht aan de servo-object
myservo1.attach(7);  de servo op pin 7 hecht aan de servo-object
myservo2.attach(8);  de servo op pin 7 hecht aan de servo-object
myservo3.attach(9);  de servo op pin 7 hecht aan de servo-object
myservo4.attach(10);  de servo op pin 7 hecht aan de servo-object
myservo5.attach(11);  de servo op pin 7 hecht aan de servo-object
myservo6.attach(12);  de servo op pin 7 hecht aan de servo-object
myservo7.attach(5);  de servo op pin 7 hecht aan de servo-object

}

void loop
{
val0 = analogRead(sensorpin0);       leest de waarde van de scherpe sensor
val1 = analogRead(sensorpin0);       leest de waarde van de scherpe sensor
val2 = analogRead(sensorpin0);       leest de waarde van de scherpe sensor
val3 = analogRead(sensorpin0);       leest de waarde van de scherpe sensor
val4 = analogRead(sensorpin0);       leest de waarde van de scherpe sensor
val5 = analogRead(sensorpin0);       leest de waarde van de scherpe sensor
val6 = analogRead(sensorpin0);       leest de waarde van de scherpe sensor
val7 = analogRead(sensorpin0);       leest de waarde van de scherpe sensor

Als (val0 > 10) {}
myservo0.write(90);           de positie van de servo naar 90 wijzigen
}
anders als (val1 > 10) {}
myservo1.write(90);           de positie van de servo naar 90 wijzigen
}
anders als (val2 > 10) {}
myservo2.write(90);           de positie van de servo naar 90 wijzigen
}
anders als (val3 > 10) {}
myservo3.write(90);           de positie van de servo naar 90 wijzigen
}
anders als (val4 > 10) {}
myservo4.write(90);           de positie van de servo naar 90 wijzigen
}
anders als (val5 > 10) {}
myservo5.write(90);           de positie van de servo naar 90 wijzigen
}
anders als (val6 > 10) {}
myservo6.write(90);           de positie van de servo naar 90 wijzigen
}
anders als (val7 > 10) {}
myservo7.write(90);           de positie van de servo naar 90 wijzigen
}

else {}
myservo0.write (0);
myservo1.write (0);
myservo2.write (0);
myservo3.write (0);
myservo4.write (0);
myservo5.write (0);
myservo6.write (0);
myservo7.write (0);}

}

Gerelateerde Artikelen

PVC Marshmallow Gun & raketwerper

PVC Marshmallow Gun & raketwerper

De PVC marshmallow gun is een oudje maar een goody.Mijn zonen en ik eerst gespeeld rond met een na het zien van een versie in een vroege Make - Howtoons Marshmallow Gun.Snel vooruit een paar jaar en we zijn gonna make deze bij een komende Mini Maker
Interactieve LED Beer Pong tafel

Interactieve LED Beer Pong tafel

Maak uw eigen interactieve LED Beer Pong tafel!Dit instructable zal u door alle stappen te begeleiden om het maken van een one-of-a-kind bier pong tafel compleet met kopje opsporen van RGB peulen, automatische bal sluitringen, een 32 x 12 ping pong b
Sneeuwvlokken fotograferen met een fundamentele point-and-shoot camera

Sneeuwvlokken fotograferen met een fundamentele point-and-shoot camera

het doel: sneeuwvlokken met behulp van een gewone, off-the-shelf, point-and-shoot camera fotograferen. Ik heb ook een "vakantie mozaïek" met behulp van de sneeuwvlok foto's gemaakt. Je kun naar de laatste stap overslaan voor een "Gallery va
Shoot 'Em Up Game met pneumatiek & Wiimotes

Shoot 'Em Up Game met pneumatiek & Wiimotes

pop-pneumatische doelen en Wii-afstandsbedieningen gebruiken om het maken van een shoot 'em up spel.Elk jaar maakt mijn familie een volledig nieuwe en opwindende weergave voor Halloween. Het heeft alleen een paar doelpunten: dat het interactieve voor
Muurschildering van interactieve Spacelady

Muurschildering van interactieve Spacelady

Spacelady is een interactieve, Arduino-gecontroleerde LED muurschildering. Met behulp van een Capacitieve touch sensor, triggert de Arduino lichten en geluiden als koper tape pads zijn geraakt. Om te begrijpen van de functionaliteit van deze muurschi
3D interactieve Aquarium achtergrond

3D interactieve Aquarium achtergrond

In dit instructable, ik zal je laten zien hoe maak je een 3D interactieve achtergrond met grotten, en een onderwater zand vallen. Het is vrij gemakkelijk te maken, en is zeer goedkoop. Het kost tijd, maar het eindproduct ziet er geweldig en uw famili
Magic Monkey Shooter (2D traject Problem Solving)

Magic Monkey Shooter (2D traject Problem Solving)

The Big Idea: als u een opsommingsteken perfect horizontaal schot op het exacte moment dat de kogel het einde van het vat verlaten u een nieuw opsommingsteken gedaald van dezelfde hoogte, welke kogel eerst de grond zou raken? Antwoord: Ze zou hit op
Shoot Out - vorming van de vacuüm / realiteit 3D vastleggen scannen (2016)

Shoot Out - vorming van de vacuüm / realiteit 3D vastleggen scannen (2016)

UITGANGSPUNT:Shoot Out kijkt naar de culturele en sociaal-politieke commentaar in het kader van de politieke interventie, wetgeving en registratie van wapens door burgers in de Verenigde Staten, Canada en Mexico. Het drieluik brengt de bezorgdheid me
Interactieve arcadespel paren kostuum

Interactieve arcadespel paren kostuum

Hoe we het gemaakt:Kartonnen en nog veel en veel plakband! We elk begonnen met een grote kartonnen doos en geplakt op meer karton om de juiste vorm, de grootte en de details. We gesneden uit de ramen aan 3 zijden, spray geschilderd, dan begon detaill
Interactieve Halloween pompoen (Arduino gebaseerd)

Interactieve Halloween pompoen (Arduino gebaseerd)

HET IDEEEen pompoen die gloeit, schudt en schreeuwt... [video]Het is Halloween, dus natuurlijk, dat we moesten een project die verband houdt met die.Het idee is om een pompoen, die zintuigen van de aanwezigheid van een persoon die probeert te krijgen
Interactieve Arduino Powered LED Ski's

Interactieve Arduino Powered LED Ski's

Ziek van de saaie duisternis van de nacht skiën? Vrees niet! Arduino programmeerbare interactieve LED Ski's zullen uw avond fleuren.Dit huis gebouwd van ski's hebben LEDs ingesloten onder de p-tex en bovenste blad. Een Arduino en versnellingsmeter co
Interactieve weekkalender

Interactieve weekkalender

GroetenDe kunst van het tijdbeheer is geven enthousiasme om ons leven zinvollerBeginnen met eenvoudige ding, we weten wat we hebben moet doen wat we hebben gedaan en morgen today herziening het als onze missie vandaag, als niet gedaan maar dus we kle
S.Alt stad: QR Code interactieve muurschildering

S.Alt stad: QR Code interactieve muurschildering

S.Alt City is een muurschildering voor het centrum van Syracuse die gelijktijdig Syracuse's industriële verleden en de huidige status als een artistieke hub viert. Het beeld is op het eerste gezicht, historische, beeltenis van een pomp huis en pekel
Interactieve Multitouch Display

Interactieve Multitouch Display

tussen de Apple iPhone en Microsofts interactieve tabel, multi-aanraking displays zijn al de woede. Dit instructable zal u tonen hoe om te zetten uw beamer in een tabel van de interactieve multi-touch-display met behulp van een paar goedkope onderdel