Interactieve Shooting Gallery (6 / 9 stap)

Stap 6: Bouwen de Target-deel 4


Volgende stap is het combineren van de circuits met een Arduino testen alles uit. Voor sommige reden die ik alleen als magie uitleggen kan, werkt dit alleen voor mij als de Arduino, de servo en de IR sensor/555 timer aparte macht hebben. Ik ben van plan te onderzoeken dit als ik ga in de uiteindelijke productie. Mijn theorie Is dat mijn voeding (mobiele telefoon muur wrat) de huidige capaciteit ontbreekt te voeren dit alles samen. De arduino wordt momenteel aangedreven door de USB aangesloten op mijn computer. De servo wordt aangedreven door een 5v mobiele telefoon oplader, en de IR-sensor en de 555 timer samen worden aangedreven door een 5v mobiele telefoon oplader. Nadat u het allen omhoog vasthaken uploaden van deze schets aan de arduino, krijgen een IR-apparaat zoals een tv-afstandsbediening, en probeer het uit

***********************************************

Bijwerken. Ik ben het toevoegen van een uitleg van wat is in elke stap gaande er. In deze stap beginnen we met de IR-sensor. De sensor is het toestaan van 5v passeren een hoge signaal aan het 555 timer-circuit. Als de IR-sensor een IR-input ontvangt overschakelt het, signaal naar de 555 timer laag. Dat is waar de IR sensoren baan eindigt.

De 555 timer neemt hier over. Het circuit van de 555 timer steekt een laag signaal via de uitgang-pins totdat zij een laag signaal via de invoer pin van de IR-sensor heeft ontvangen. Een laag op de invoer pin-triggers het circuit te sturen dat de uitgang pins hoog voor een bedrag van tijd bepaald door de waarde van de weerstand en een condensator, waarna het signaal naar de uitgang-pins wordt genomen laag weer.

Dit is waar de Ardiuno komt. Het belangrijkste doel van de Arduino is een pwm-signaal om te rijden de servo leveren. De Arduino een signaal vertellen de servo naar nul en wordt de lus in deze toestand wordt herhaald totdat het een hoog signaal van de 555 timer op de aangewezen invoer pin ontvangt (A0 in dit geval). Wanneer A0 ontvangt een hoog signaal de Arduino een pwm-signaal vertellen de servo genereert naar 90 graden dan de schets loops terug naar het begin en blijft de lus in de 90 graden staat herhaal tot A0 een laag weer van de 555 timer ontvangt en keert terug naar nul. Vergeet niet dat het 555 circuit blijft hoog voor een bepaalde hoeveelheid tijd toestaan ons te houden van het signaal hoog en de servo op 90 graden voor een paar seconden zonder dat een vertraging in de schets.

Mogelijk is er een manier om te elimineren van de 555 timer door zoiets als het knipperen zonder vertraging schets te houden van de servo op 90 graden voor een paar seconden aan te passen. Ik heb op mijn eigen aan te passen van het knipperen zonder vertraging code echter waarschijnlijk vanwege mijn gebrek aan begrip dat ik nog niet succesvol geweest bij het. Dus voor nu zal ik stick met mijn hardwareoplossing.

Er is een voordeel voor de met behulp van de 555 timer-circuit. De output van de 555 circuit kan bijvoorbeeld worden gebruikt voor minder complexe taken, een relais, oplichten sommige LEDs, iets dat kan gebeuren met eenvoudige hoge en lage signalen kunnen worden gecontroleerd door de timer te activeren. Dit laat de Arduino gratis om meer complexe taken te doen. Ook breidt het het aantal mogelijke doelwitten. Een Arduino Nano heeft 8 analoge pinnen. Als gevolg van mijn beperkte kennis van programmeren dat alleen geeft me 8 ingangen voor doelstellingen, die op zijn beurt gebruik ik alleen 8 digitale pinnen waar de output heengaat doelen. Dus mijn Arduino beperkt tot 8 doelen is. Als ik moest gebruiken een 555 timer om te bepalen van Relais, lampen, is etc. het aantal mogelijke doelwitten onbeperkt.

Dit is een korte schets te beheersen een servo op digitale pin 6 met ingang van analoge pin A0

#include < Servo.h >
int sensorpin0 = A0;                 analoge pin gebruikt voor het aansluiten van de scherpe sensor

int val0 = 0;                 variabele voor het opslaan van de waarden van de sensor (aanvankelijk nul)

Servo myservo0;  maken van servo-object om te bepalen van een servo

int pos = 0;

VOID Setup
{
Serial.begin(9600);               Hiermee start u de seriële monitor
myservo0.attach(6);  de servo op pin 7 hecht aan de servo-object

}

void loop
{
val0 = analogRead(sensorpin0);       leest de waarde van de scherpe sensor
Als (val0 > 10) {}
myservo0.write(90);           de positie van de servo naar 90 wijzigen
}

else {}
myservo0.write (0);}

}

Gerelateerde Artikelen

PVC Marshmallow Gun & raketwerper

PVC Marshmallow Gun & raketwerper

De PVC marshmallow gun is een oudje maar een goody.Mijn zonen en ik eerst gespeeld rond met een na het zien van een versie in een vroege Make - Howtoons Marshmallow Gun.Snel vooruit een paar jaar en we zijn gonna make deze bij een komende Mini Maker
Interactieve LED Beer Pong tafel

Interactieve LED Beer Pong tafel

Maak uw eigen interactieve LED Beer Pong tafel!Dit instructable zal u door alle stappen te begeleiden om het maken van een one-of-a-kind bier pong tafel compleet met kopje opsporen van RGB peulen, automatische bal sluitringen, een 32 x 12 ping pong b
Sneeuwvlokken fotograferen met een fundamentele point-and-shoot camera

Sneeuwvlokken fotograferen met een fundamentele point-and-shoot camera

het doel: sneeuwvlokken met behulp van een gewone, off-the-shelf, point-and-shoot camera fotograferen. Ik heb ook een "vakantie mozaïek" met behulp van de sneeuwvlok foto's gemaakt. Je kun naar de laatste stap overslaan voor een "Gallery va
Shoot 'Em Up Game met pneumatiek & Wiimotes

Shoot 'Em Up Game met pneumatiek & Wiimotes

pop-pneumatische doelen en Wii-afstandsbedieningen gebruiken om het maken van een shoot 'em up spel.Elk jaar maakt mijn familie een volledig nieuwe en opwindende weergave voor Halloween. Het heeft alleen een paar doelpunten: dat het interactieve voor
Muurschildering van interactieve Spacelady

Muurschildering van interactieve Spacelady

Spacelady is een interactieve, Arduino-gecontroleerde LED muurschildering. Met behulp van een Capacitieve touch sensor, triggert de Arduino lichten en geluiden als koper tape pads zijn geraakt. Om te begrijpen van de functionaliteit van deze muurschi
3D interactieve Aquarium achtergrond

3D interactieve Aquarium achtergrond

In dit instructable, ik zal je laten zien hoe maak je een 3D interactieve achtergrond met grotten, en een onderwater zand vallen. Het is vrij gemakkelijk te maken, en is zeer goedkoop. Het kost tijd, maar het eindproduct ziet er geweldig en uw famili
Magic Monkey Shooter (2D traject Problem Solving)

Magic Monkey Shooter (2D traject Problem Solving)

The Big Idea: als u een opsommingsteken perfect horizontaal schot op het exacte moment dat de kogel het einde van het vat verlaten u een nieuw opsommingsteken gedaald van dezelfde hoogte, welke kogel eerst de grond zou raken? Antwoord: Ze zou hit op
Shoot Out - vorming van de vacuüm / realiteit 3D vastleggen scannen (2016)

Shoot Out - vorming van de vacuüm / realiteit 3D vastleggen scannen (2016)

UITGANGSPUNT:Shoot Out kijkt naar de culturele en sociaal-politieke commentaar in het kader van de politieke interventie, wetgeving en registratie van wapens door burgers in de Verenigde Staten, Canada en Mexico. Het drieluik brengt de bezorgdheid me
Interactieve arcadespel paren kostuum

Interactieve arcadespel paren kostuum

Hoe we het gemaakt:Kartonnen en nog veel en veel plakband! We elk begonnen met een grote kartonnen doos en geplakt op meer karton om de juiste vorm, de grootte en de details. We gesneden uit de ramen aan 3 zijden, spray geschilderd, dan begon detaill
Interactieve Halloween pompoen (Arduino gebaseerd)

Interactieve Halloween pompoen (Arduino gebaseerd)

HET IDEEEen pompoen die gloeit, schudt en schreeuwt... [video]Het is Halloween, dus natuurlijk, dat we moesten een project die verband houdt met die.Het idee is om een pompoen, die zintuigen van de aanwezigheid van een persoon die probeert te krijgen
Interactieve Arduino Powered LED Ski's

Interactieve Arduino Powered LED Ski's

Ziek van de saaie duisternis van de nacht skiën? Vrees niet! Arduino programmeerbare interactieve LED Ski's zullen uw avond fleuren.Dit huis gebouwd van ski's hebben LEDs ingesloten onder de p-tex en bovenste blad. Een Arduino en versnellingsmeter co
Interactieve weekkalender

Interactieve weekkalender

GroetenDe kunst van het tijdbeheer is geven enthousiasme om ons leven zinvollerBeginnen met eenvoudige ding, we weten wat we hebben moet doen wat we hebben gedaan en morgen today herziening het als onze missie vandaag, als niet gedaan maar dus we kle
S.Alt stad: QR Code interactieve muurschildering

S.Alt stad: QR Code interactieve muurschildering

S.Alt City is een muurschildering voor het centrum van Syracuse die gelijktijdig Syracuse's industriële verleden en de huidige status als een artistieke hub viert. Het beeld is op het eerste gezicht, historische, beeltenis van een pomp huis en pekel
Interactieve Multitouch Display

Interactieve Multitouch Display

tussen de Apple iPhone en Microsofts interactieve tabel, multi-aanraking displays zijn al de woede. Dit instructable zal u tonen hoe om te zetten uw beamer in een tabel van de interactieve multi-touch-display met behulp van een paar goedkope onderdel