Installatie voor de aluminium legering volledig metalen Tank Chassis T300


Onlangs, een reeks van aluminium legering volledig metalen tank chassis klaar bent van smartarduino, die kan worden gezien in de Tank chassis koppeling. Hier, wil u weten dat de T300 bijna volledig metalen is, met uitzondering van de track. Zeker, men kan veranderen de metalen track. Maar het is erg duur. Dus, als gewoon beseft dat sommige functies op de tank chassis, u hoeft niet te wijzigen van de metalen track. In mijn eigen opvattingen is de kunststof track genoeg. We hebben al het testen van de peiling, is het geen probleem te oefenen van 2,3 kg op de tank chassis. Dus, in feite, minder dan 5kg, het is geen probleem, denk ik. OK, nu, laten we gaan op de installatie voor de metalen tank chassis T300.

Gerelateerde Artikelen

Metalen tank voor opslag vloeibare

Metalen tank voor opslag vloeibare

ik deed dit als een grote bouwen, maar het kan worden gedaan op een kleinere of grotere schaal. De methoden zijn bijna universeel overdraagbaar. Ook dit is mijn eerste instructable dus geduld met mij. De reden voor deze bouwstijl was de behoefte aan
De volledig metalen Synth

De volledig metalen Synth

In 2015 ik nam een cursus in openbare kunst en een conceptuele synth genoemd Farstasynten ontwikkeld. Farstasynten is een instrument voor de openbare ruimte gemaakt in brons, staal en kunststof. Daarmee zou kosten mij manier te veel dus heb ik beslot
Zelfgemaakte Mini ronde tafel Jig Saw DIY spindel Conveyor schuif CNC Router hout snijden PCB Aluminium legering

Zelfgemaakte Mini ronde tafel Jig Saw DIY spindel Conveyor schuif CNC Router hout snijden PCB Aluminium legering

Zelfgemaakte Mini ronde tafel Jig Saw DIY spindel Conveyor dia CNC Router hout snijden PCB Aluminium legering1 stk Aluminium 100 x 50 x 50 mm maken holes 42 mm voor motor1 stk speciale ronde stalen leidingen 25 x 40 mm1 stk speciale ronde stalen leid
Installatie voor DoArm S6

Installatie voor DoArm S6

Deze handleiding is alleen gebruikt voor deinstallatie van roestvrij staal DoArm S6, die ontwikkeld door Shenzhen artsen of Intelligence & technologie (Doit, www.doit.am is). Andere soortgelijke handleidingen, bezoek de daarmee verband houdende docum
Mijn vijfde Project: Slimme Tank Chassis met Live Monitoring

Mijn vijfde Project: Slimme Tank Chassis met Live Monitoring

Hoewel het vierde project beter dan de derde is, zou het uitstekend zijn als we het in de weergave net als de vergadering in de tank kunnen regelen. :) Maar ik wil niet om een camera te kopen. Wat kan ik doen? Kan ik dit doen met een smartphone? Goog
WALL-E Metal robot tank chassis installatiehandleiding

WALL-E Metal robot tank chassis installatiehandleiding

Dit is een metalen robot tank chassis, goed voor maken robot tank. dergelijke Arduino robot.het maakte in aluminiumlegering licht en sterk.gemaakt door SINONING ROBOTStap 1: Installeer het wiel toepassing naar de installeren van de schroef het wiel.S
Mijn achtste Project: Robotarm met slimme Tank Chassis en Bluetooth

Mijn achtste Project: Robotarm met slimme Tank Chassis en Bluetooth

De robotarm is een zeer interessante dingen. Het kan verplaatsen en houd iets, maar het is beperkt in een specifieke plaats. Hoe zit het als we hem op een robot-auto en laat de auto brengen van de robotarm om bepaalde werk te doen? Dit is een idee va
Mijn derde Project: Slimme Tank Chassis

Mijn derde Project: Slimme Tank Chassis

Dit nieuwe speeltje is net aangekomen ~ het is een slimme tank chassis met L9110 aan beide kanten. Na het lezen van het gegevensblad en proberen om het te begrijpen met mijn zeer beperkte kennis, is het een motor driver chip die de draairichting van
DIY LED kap voor een 20 Gallon Zeshoek Aquarium Tank

DIY LED kap voor een 20 Gallon Zeshoek Aquarium Tank

Ik pakte een gebruikte 20 gallon zeshoek aquarium tank off Craigslist voor 5 dollar. Dit is de perfecte maten tank voor mijn 2 blanken boomkikkers. De tank compleet met een paar warmte lampen en gerechten kwam, maar had geen top ernaar. Blanken boomk
AUX kabel installatie voor een Cabasse Auditorium 6CD systeem - voorzien in Renault auto's

AUX kabel installatie voor een Cabasse Auditorium 6CD systeem - voorzien in Renault auto's

dit instructable is om iedereen te helpen met een Cabasse Auditorium 6CD speler systeem geïnstalleerd in hun auto, deze worden meestal geïnstalleerd in de Renaults als de 'upgrade' sound-systeem.Zijn een misvatting dat de head-unit (niet ICE mensen -
Schoorsteen pijp installatie voor hout kachel door een vlakke plafond

Schoorsteen pijp installatie voor hout kachel door een vlakke plafond

Bent u het denken over het installeren van een houtkachel? U zal zitten kundig voor installeren een houtkachel met schoorsteen pijp na het lezen van dit instructable en u de baan met gemeenschappelijke huishoudelijke hulpmiddelen kunt doen. Het insta
Christmas Light installatie voor vinyl windows

Christmas Light installatie voor vinyl windows

Na jaren van opknoping van onze Kerstverlichting op de vinyl ramen in mijn huis heb ik een geweldige manier om ze te installeren.Stap 1: benodigdheden Zal u een paar leveringen,1. een meetlint (hier niet afgebeeld).2. ½ inch dubbele dubbelzijdig plak
Toevoegen een directe lijn aan uw autostereo-installatie voor een iPod/mp3-speler

Toevoegen een directe lijn aan uw autostereo-installatie voor een iPod/mp3-speler

dit instructable zal u tonen hoe te voegen een hulpstof, zoals een koptelefoonaansluiting, aan uw auto zodat u kunt luisteren naar een iPod/mp3 speler/GPS of iets met een lijnuitgang via uw auto stereo-ingang.Terwijl ik zal het toevoegen op mijn ' 99
Volledig metalen hanger Crochainmaille

Volledig metalen hanger Crochainmaille

Dit Instructable zal tonen hoe te Crochainmaille een alle metalen hangerStap 1: Spullen nodig 2 tangen2,10 mm haaknaald nodig1/4 inch 17 staal springen ringenKleinere geassorteerde gekleurde sprong ringen (messing of geelkoper uitziende degenen getoo