Stap 4: Modelleren in Fusion: vormen van verfijning
Als u eenmaal de basisvorm van uw deksel in Fusion kun je naar vorm te kijken meer als wat je na. De eerste stap die we moeten doen is te snijden de bovenkant zodat je kunt krijgen je lippen het openen zonder het deksel in de weg. Op een standaard koffie beker deksel wordt dit bereikt door een selectie van de 'lip' omhoog te trekken.
Aangezien de revolved geometrie al een verhoogd gedeelte heeft moeten we alleen verlagen van het andere deel dat niet gaat om de deksel. Dit wordt gedaan met behulp van de tools van Boole combineren in Fusion. Begin met een 2D schets van het volume dat u wilt verwijderen uit de cup. Wanneer u hebt voltooid de 2D schets dan de opdracht "Wijzigen" "Press-Pull" maken de geometrie die uw basis geometrie snijden zullen. Wanneer u het uitlichten en het kruist met de bestaande geometrie zal het rood en spook veranderen in het gebied dat wordt verwijderd.
Herhaal deze procedure voor het maken van de gaten voor de mond en de lucht gat.
Nadat u de bovenkant van het deksel op de uiteindelijke afmetingen hebben gesneden is het tijd om te beginnen met het stuk afwerking en toe te voegen in de filets. Toegankelijk opwaarts naar de filet opdracht onder "wijzigen > filet". Selecteer de rand die u wilt wordt gefileerd en voer de RADIUS-dimensie.