Stap 4: Beeldhouwen en glad
Het moeilijkste deel van dit model, voor mij, was de kaak. Ik moest gebruiken een combinatie van beweging, knijpen, opblazen, afvlakken en robuuste gladde borstels om het te krijgen over waar ik wil.
Aangezien ik 'm gonna be 3D printen, ik ook ging en gewist van een heleboel details in de sinus holte met behulp van select borstel > Bewerken > verwijderen.
Nu te kijken naar de anatomie en zien wat je doet en niet graag, wat te verwijderen, en wat moet worden toegevoegd. U kunt er zo kostbaar is hierover als je wilt; maar ik stel voor een stuk te spelen met de verschillende penselen wijzigen van de anatomie, zoals u goeddunkt. Gebruik de inflate borstel te 'groeien' nieuwe onderdelen, dan de 'robuuste gladde' of 'shrink glad' hen gladstrijken. Gebruik de borstel 'move' of 'Sleep' borstel om aan te passen van posities. Maak je geen zorgen over brokken, dat is wat de goede instrumenten zijn voor. Ik geliquideerd die te maken hebben een gek verzinsel om de kaak, zoals ik het wilde, maar alles vrij goed was. Een ander ding die u kunt doen is de hoogte en hoek van het voorhoofd aanpassen. Denk na over wat de verschillende kanten van voorhoofd doen voor hoe 'dier' of 'mens' uw schedel ziet.
U kunt ook doen alles selecteren > vervormen > glad. Die zal zich te ontdoen van een heleboel artefacten. U kunt de zachtheid, ook aanpassen.
Zoals ik al zei-ik ben nieuw op dit programma, maar deze werkstroom werkt voor mij. Vanaf!