Stap 3: Align, aanpassen, mesh
Dit is de veeleisende deel van het hele proces, en degene met de meeste persoonlijke opties. Ten eerste, align uw modellen-Ik geef de voorkeur hen als alligned in een rij front om terug, maar kan je links naar rechts als u verkiest. Wanneer je op hun laterale allignment zoekt, kijk naar de kaaklijn in plaats van de lijn oog.
Eerst krijgen ze ongeveer zo groot als die u wilt. Vervolgens plaatst u een te kruisen met de andere te zien hoe ze eruit, en de grootte naar wens aanpassen.
Zodra u hen dezelfde grootte hebben, ik stel voor een beetje verbreding van de menselijke schedel.
Blijven spelen met de afdrukstand, hoogte en grootte totdat u hebt wat je wilt.
Vervolgens, you gonna moet verwijderen van sommige delen van elk. Gebruik het gereedschap Penseel selectie ongewenste gebieden selecteren, en vervolgens bewerken > verwijderen. Het is goed om de Klik op in- en uitschakelen uitzicht op elke schedel, zodat u weet welke onderdelen u wilt houden en welke te negeren. U kunt zien waar ik heb dit gedaan in de oogkassen, ' jukbeenderen ' en onderkaak in de geselecteerde foto's-oranje merken-gezichten.
Als je eenmaal tot een geschatte punt, alles selecteren en bewerken > effen gedeelte maken. U zou kunnen moeten doen dit een paar keer-ik weet niet waarom, het is of een gril van MeshMixer of... wat dan ook.