Stap 7: Verlichting toevoegen
Maak een leeg Object van het spel en noem het "Lights." Dit doen door de GameObject in de bovenste werkbalk te klikken en te selecteren "Maak leeg."
Maak een directioneel licht door de optie van "" werkbalk maken in het deelvenster van de hiërarchie. De naam "Main licht." Maken het een onderliggend object van verlichting door het te slepen in de hiërarchie op het doel van het spel lichtjes. Dit is een vergelijkbaar concept om een bestand in een map.
Met Main licht geselecteerd, lichte instellingen wijzigen in het deelvenster Inspector schaduwtype "Zachte schaduwen" en de resolutie te wijzigen "zeer hoge resolutie."
Wijzigen in het deelvenster Inspector, de belangrijkste licht rotatie om de hoek van het beneden in de arena. Ik gebruikte 30 X, 60Y, 0Z.
Klik met de rechtermuisknop het Main licht in het deelvenster hiërarchie om te dupliceren. Naam de dubbele "Fill Light", en het kind het onder lampen.
Bevochtig de intensiteit van de Fill Light door de kleur te wijzigen naar een licht blauwe tint en het verminderen van de intensiteit veld tot 0,1 (in het itemvenster).
Schaduwen wijzigen in "Geen schaduwen."
Hoek de Fill Light de tegenovergestelde richting van de belangrijkste licht. Voor mij was dit (300, 330, 0).