Stap 6: Uitzetten van uw Faceplate: lay-out
De eerste stap is om een streep in het midden van uw schuimkern. Dit is uw diepte-lijn. Vervolgens trekken een lijn langs een lange zijde, 2 inches van de rand vandaan (gebruik een ander stuk van schuimkern als een rechte hoek). Dit is uw mapline.
(afbeelding 2)
Waar is de mapline en de diepte-lijn het midden van uw mapline. Trekken de maatstreepjes rond het centrum van uw mapline, komen in beide richtingen. Elk verdeelstreepje is de lengte van een "kaart eenheid" uit de buurt van de volgende. Halve de maatstreepjes weer aan de ene kant van de lijn van de diepte, de helft op de andere. Opmerking: de depthline is halverwege tussen twee mapline teken.
Zodra je naar uw teek merken beneden, is de afstand tussen de maatstreepjes van uw meest linkse en uw meest rechtse maatstreepjes moeten gelijk aan de lengte van uw mapline minus één kaart eenheid lengte.
(afbeelding 3)
Vanaf uw meest linkse maatstreepjes en uw meest rechtse verdeelstreepje, tekent u twee lijnen parallel aan de lijn van de diepte. Dit zijn uw diepte niveau gidsen.
Langs beide diepte niveau gids, tekent u maatstreepjes. Elk verdeelstreepje is de lengte van een "eenheid van diepte" uit de buurt van de volgende, met het mapline 0. Trekken zoveel teken als je diepte niveaus.
(afbeelding 4)
Zodra u zowel diepte niveau gidsen aangevinkt hebt uit, sluit u ze uit. Dat wil zeggen, trekken een aantal lijnen parallel aan uw mapline. Nogmaals, gebruik een ander stuk van schuimkern als een rechte hoek.
(afbeelding 5)
De laatste stap in het uitzetten van uw lay-out is alles markeren:
Mark van de maatstreepjes mapline van 0 aan draden - 1 (voor mij, ik genummerd van 0 tot 127). 0 is aan de linkerzijde op zoek naar de projector.
Mark de diepte niveaus van 0 tot echter vele diepte niveaus die u hebt. De mapline is diepteniveau 0, en de volgende parallelle lijn is niveau 1, enzovoort...
Geweldig! Nu bent u klaar voor het uitzetten van sommige punten.