Stap 4: Vorm overeenkomende
Deze bekende database is gewoon een map met afbeeldingen van elk van de afzonderlijke shapes worden erkend. De map die we gebruikten bevat de volgende afbeeldingen (zie hieronder)
Deze database van beelden werd gegenereerd door het snijden van de uiteindelijke afbeelding gegenereerd tot op dit punt en handmatig scheiden elk cijfer in zijn eigen bestand. Dit werd gedaan door te drukken op CTRL-C in RoboRealm als het juiste beeld werd gezien en plakt de afbeelding (CTRL-V) in onze favoriete tekenprogramma dan bijsnijden en sla elke afbeelding in een apart bestand. Merk op dat de bestandsnamen van de foto zijn opgegeven als 0.gif, 1.gif, 2.gif, etc. de afbeelding numerieke vertaling om gemakkelijk te maken.
Deze database werd vervolgens opgeleid door de < een href="/help/Shape_Match.php" > vorm Matching < /a > module die overeenkomt met elke resulterende object met een enkel bestand in de database. Het vertrouwen en de grootte filters binnen de module van de Shape_Match werden vervolgens gebruikt om trim uit een slechte wedstrijden zoals die tegen de resterende driehoeken.
Merk op dat de cijfers weergegeven aan de bovenkant van elke groene doos is eigenlijk de bestandsnaam van de afbeelding overeenkomt. Omdat wij de beelden van de database met de cijfers die zij vertegenwoordigen genoemd is het gemakkelijk om te vertalen van de afbeeldingsnaam in het werkelijke aantal. Om te doen de laatste groep moeten we een beetje VBScript gebruiken om te combineren van de afzonderlijke objecten samen om het laatste nummer.