Stap 15: Wachten tot de Unreal Engine Editor opent
Bestudeer de afbeelding hierboven om vertrouwd te raken met de belangrijkste onderdelen van de Unreal Engine Editor. U kunt ook de video YouTube.
Blauwe rechthoek (midden)
Dit is de Viewport. Dit is de weergave in het spel dat u aan het maken bent. Kun je vliegen rond de kaart door de Holding down de Rechter muisknop en met behulp van de W, A, S of D toetsen op uw toetsenbord en de muis naar Beweeg uw "hoofd".
U kunt klikken op objecten die u ziet in de viewport en manipuleren met behulp van de rode, groene of blauwe pijlen, zoals blijkt uit de kubus in bovenstaande afbeelding, in de buurt van de linker rand van de viewport.
Paarse rechthoek (bovenste midden)
Dit is de werkbalk. De werkbalk bevat snelle toegang tot veelgebruikte taken. De meest nuttige knop is de knop afspelen , waarmee u uw spel te spelen. Ga je gang en Klik op spelen. Wanneer u klaar bent, druk op de ESC -toets op uw toetsenbord.
Rode rechthoek (linksonder)
Dit is de Content Browser. Het bevat alle activa beschikbaar voor uw spelprogramma. U kunt slepen en neerzetten van afbeeldingen, audiobestanden en 3D-bestanden hier toe te voegen nieuwe activa. Dit is een van de belangrijkste onderdelen van de editor.
Oranje rechthoek (links boven)
Dit is de modi -paneel. Dit paneel kunt u nieuwe dingen toevoegen aan uw spel, landschappen maken en wijzigen van objecten.
Witte rechthoek (rechts bovenaan)
Dit is de Wereld Outliner. Een wereld is een verzameling van niveaus. De wereld Outliner lijsten alle actoren die in de wereld. U kunt typen in het vak "Zoeken" om iets die u hebt geplaatst in de wereld te vinden.
Kalk rechthoek (rechtsonder)
Dit is het tabblad Details . Het toont alle informatie voor de momenteel geselecteerde acteur in de Viewport. U kunt de variabelen die u hier ziet.
Roze rechthoek (binnen de rechthoek kalk)
Dit is een weergave in de hiërarchie van onderdelen van een geselecteerde acteur. In dit geval, aangezien een kubus is geselecteerd in de Viewport, zien we dat er een "statische Mesh Component" gekoppeld. De "statische Mesh" is alleen de vorm van de kubus.