Stap 4: Invoegen schalen van uw blauwdruk en beginnen met het modelleren van de basics.
Voor de volgende stap, zal u moeten gebruiken de blauwdruk van uw auto die u eerder hebt gevonden. Maar eerst, zult u moeten om een paar metingen van uw chassis. Neem een liniaal en de maatregel:
-De straal van de wielen.
-De afstand tussen de voorste en achterste assen
-De afstand tussen de vooras en de voorkant van het chassis.
-De afstand tussen de achteras en de achterzijde van het chassis.
-De breedte van het chassis.
-De totale lengte, breedte en hoogte van de ruimte die in beslag genomen door de rondhouten, motor en draden steken van het chassis op de top.
(Hint: gebruik de afbeelding hierboven om te zien precies wat onderdelen van het chassis moeten gemeten worden.)
Maak vervolgens een schets XY van uw chassis in Inventor, vanaf de zijkant. Het hoeft niet te worden super gedetailleerde, net omvatten de fundamentele metingen die u kreeg van het zijaanzicht op de bovenstaande foto.
Nu, neem dat auto-blauwdruk en toepassen op hetzelfde vlak als de schets. De schalen gebruiken om aan te passen van de blauwdruk, zodat het past de chassis-schets. Bovenal moet u om ervoor te zorgen dat de wielen van de blauwdruk en de wielen op de schets zo dicht mogelijk overeenkomen. Het zal zeer moeilijk zijn om de wiel ruimten later verplaatst als je rotzooi op. Geloof me, ik weet.
Nu dat de blauwdruk wordt geschaald naar behoren, kunt u beginnen over het maken van de hoofdtekst. Maak een nieuwe schets op hetzelfde vlak als de blauwdruk, terwijl voor een verwijzing naar de vergevorderd men. Maak gewoon een grote rechthoekige prisma dat de totale afmetingen van de hele auto past. Ik denk van uitvinder als een sculpting programma meer dan een modeling programma. Wat we gaan doen, is we gaan "carve" het lichaam van de auto uit dit blok. Klinkt simpel, toch?