Stap 1: Trace en pijp in Rhino
Dit is wat ik uiteindelijk doen.
(Ik heb ook geprobeerd Maya, maar Rhino leek gemakkelijker te halen).
Je tekening als laag importeren en beginnen te opnieuw te tekenen met het gereedschap spline (op mijn computer die dit de 2e in met meer controlepunten was). Bij het opnieuw tekenen verblijf zo dicht mogelijk bij het midden van uw lijn mogelijk.
Zodra u hebt getraceerd/re-drawn u maakt het volume van de regels, om dit te doen gebruikt de functie 'pijp'. Ik keek een paar video's om dit onder de knie. Zorg ervoor dat uw pijp set afgerond, met de uiteinden gesloten hebben. Nu je een geëxtrudeerde als tekening moet!
Het kan voelen als uw verliezen iets door re tekening van het origineel, maar je ook kunt viel zoals het uw toevoegen van een andere laag van de reis van de tekeningen. Op het einde dat ik gewend vrij te tekenen met het gereedschap van de spline in Rhino, dus ik ben ook begonnen te gebruiken dat als mijn uitgangspunt.
Nu dit bestand exporteren als een STP en u zult klaar zijn om het te brengen in de Fusion, uitvinder of uw cam-software van keuze.