Haar verrassingen me hoe lang ik heb eigenlijk proberen om dit te bereiken in een handomdraai affectieve en ik nog steeds vul als ik heb een niet kreeg een werkstroom.
Bij het starten van mijn verblijf op Autodesk was ik opgewonden over het nemen van deze super grote tekeningen ik maken en spelen met de schaal, zo voorbeeld 100ft muurschildering super kleine afdrukken op de printer ember of het nemen van de tekeningen van de mijne en handheld object zoals munten en tools met hen maken.
Het advies dat ik kreeg meestal over hoe dit te doen was "brengen het software en gewoon het extruderen van het". Dat klinkt goed in theorie, maar veel van deze programma's zijn geen ontwerp om te gaan met de lijnen die met de hand getekend en ik vond mijn zelf naar beneden deze konijnenhol te proberen en krijgen er. Ik ga niet te gaan te veel in detail van alle dingen die ik geprobeerd, die niet werken, maar graag delen die informatie met iedereen, is het nuttig als als je leest dit denken ' waarom heeft ze niet proberen x' Geef me een schreeuw!
De dichtstbijzijnde workflow kreeg ik te was: Photoshop-Clean up tekening
Illustrator-Live trace (negeren wit)
Ook in Ai groep alles en terug opslaan uit als een SVG of exporteren als DXF, DWG
Enkele van de kwesties nog steeds had ik met de bovenstaande workflow. Wanneer u importeert naar Fusion het spul zou make-up, in principe het zou toevoegen extra lijnen, die er niet in de eerste plaats waren, informatie verliezen en niet geschikt om een pijp of vegen langs de hele lijnen. Voor inventor zulks gehanteerd als de lijnen waar super eenvoudig, maar ik zou niet in staat naar de tekening pijp en zag een heleboel het spinnewiel.
Ik probeerde zelfs een gratis online programma's als selva3d , die heeft een goede baan bij het extruding deel, maar had moeite met fijne details en uitsparingen van het model.