Stap 6: Handicap bijstand
De andere voor de hand liggende gebruik voor een hoofd muis is voor mensen met een lichamelijke handicap die hen verhinderen gebruik te maken van een muis. Voor mensen met beperkte mobiliteit, dit kan worden gesteld of gekoppeld aan een deel van uw lichaam - Verplaats je hoofd, je voet, uw arm, iets. De gevoeligheid van beweging op de code aan elke gebruiker te kan worden aangepast kunnen, en bewegingen gemiddelde te glad enig lichaam kriebels.
De andere essentiële toevoeging voor mensen met fysieke handicaps (in tegenstelling tot meeslepende gaming) is de behoefte om te klikken van de muis. De oplossing hangt af van de mate van geografische mobiliteit van de gebruiker. Bijvoorbeeld, is het gemakkelijk toe te voegen een voet gecontroleerd knop die is aangesloten op de Arduino, en bel Mouse.click() wanneer dat wordt gedrukt. Als dat niet een optie, kunt u vertrouwen op "wonen" - dat wil zeggen wanneer de muisaanwijzer op een bepaald gebied gedurende een periode van tijd is geweest, Bel Mouse.click(). De Arduino-bestandsbijlage doet precies dat - het zal kijken om te zien van het totale verkeer over de afgelopen tweede. Als het minder dan 20 pixels heeft verplaatst, zal het klikken. Als de verplaatsing is meer dan 20 pixels, herstelt het de timer. U kunt het bewerken van het bestand als de straal die als stationaire en de nadruktijd telt aan de gebruiker wilt wijzigen.