Stap 5: Vergelijkend Play: Guns en de economie
Er zijn vele diepgaande gidsen en forum argumenten over wat de beste strategie voor het kopen van is. Een dergelijke gids, geschreven door de Professional Counter-Strike Team Dignitas kan worden gevonden hier. Hoewel er vele theorieën over wat het beste is, komt het uiteindelijk neer op wat je bent goed in het gebruik en hoe u wilt spelen.
Mechanica
De monteurs voor het verdienen van geld om te kopen apparatuur aan het begin van een ronde, zoals uiteengezet in de bovenstaande gekoppelde gids, zijn als volgt:
"Als de bom ontploft en onschadelijk is gemaakt en het winnende team ontvangt $ 3500. Natuurlijk, de planter of defuser krijgt ook 300$. Zodra alle vijanden worden geëlimineerd, ontvangt de zegevierende ploeg 3250$. Om te compenseren voor een verloren ronde, het team dat heeft verloren een ronde ontvangt $ 1400. Als ze verliezen van opeenvolgende rondes blijven, ontvangt ze 500 extra dollars bovenop elke vergoeding die ze krijgen.
1 ronde verloren: $1400
2 rondes verloren IN A ROW: $1900
3 rondes verloren IN A ROW: $2400
enz... "
Een ander belangrijk ding om te overwegen is dat bij overlijden, een speler zijn/haar duurste wapen druppels, hun meest recent uitgerust granaat, en als er één, de bom of een defuse kit. Zodra gedaald, kunnen spelers van beide team halen ze uit de grond met de uitzondering dat alleen terroristen de bom kunnen halen.
Bovendien is de speler krijgt geld voor de afschaffing van andere spelers. De standaardwaarde is $300, gewijzigd door het wapen gebruikt. Voor een mes kill, deze speler krijgt $1500, terwijl voor een awp doden, de beloning is slechts $100. Een ander item van invoer is dat jachtgeweren belonen een flinke $900 terwijl ze over het algemeen goedkoop, waardoor ze een goede optie voor contant geld vastgebonden spelers.
Toepassing
Deze mechanica toe te passen op de set van 30 rondes verdeeld in 2 helften van 15, er zijn een paar universele praktijken te begrijpen.
Om te beginnen, voor elke eerste ronde van elk halfjaar, krijgen alle spelers 800 dollar om te beginnen. Aan de terroristische kant krijgt u de Glock, en aan de bestrijding van het terrorisme kant, krijgt u de USP-S of de P2000. Elk van deze heeft hun eigen unieke compromissen.
Afhankelijk van welke kant je op, is de eerste ronde strategie iets anders. Als u als een terrorist begint, het is gebruikelijk om te kopen een alternatieve pistool naar de Glock, aangezien er weinig schade (vaak inname omhoog van 7 schoten om een vijand te elimineren), tenzij u zeker weet dat je kunt krijgen een gegarandeerde headshot wanneer dat nodig is. Bent u contraterroristische, uw startschot is relatief effectief, zodat u kunt kopen van armor indien gewenst of granaten om te voorkomen dat het gemeenschappelijk eerste ronde T (zoals terrorisme) rush. Als geconfronteerd met een T-rush, proberen te vertragen ze invoeren terwijl waarschuwen je teamgenoten en blijven leven om te heroveren de bom-site. Omwille van de ruimte zal ik onthouden van praten over meer geavanceerde strategie in deze sectie.
Voorbij deze eerste ronde, dingen worden meer uniek zijn voor de situatie bij de hand. Echter na een eerste ronde verlies heeft uw team drie opties, waarvan er twee haalbaar zijn. Uw team kan ofwel de tweede en derde ronde besparen door niet kopen en proberen te halen uit een tegenstander of twee in de hoop hun geweer verkrijgen en op te slaan voor de volgende rondes, "verrassing kopen" in de tweede ronde, en, als deze ronde ook een verlies is, opslaan tot toer 5, of u kon dwingen kopen elke ronde. Teams die dwingen kopen elke ronde zelden einde het spel met meer dan 5 rondes gewonnen.
Een andere starter tip is om vertrouwd te raken met een geweer van elke klasse, en alleen die te gebruiken. Maak uzelf vertrouwd met de volgende snel model het meest algemeen/gemakkelijk gebruikt:
Voor een pistool is de P250 verrassend effectief voor zijn prijs. Mastering dit kan je effectief te zijn zelfs in rondes waar u worden ingedrukt voor contant geld. Het maakt ook voor een grote back-up wanneer in strijd en behoefte aan een herlaadbeurt. Het is veel sneller te trekken uit je pistool om dat laatste shot in dan te herladen uw primaire wapen.
Voor een SMG is de p90 de meest voorkomende keuze om te overmeesteren. Helaas wegens de prijs adviseer ik tegen dit worden de eerste SMG te beheersen. In plaats daarvan zou ik adviseren het beoefenen van de mp7. Houd de trigger en streven naar beneden als u brand continu.
Voor een geweer adviseer ik leren de M4A1-S voor de anti-terroristen, en de Galil terrorist. De meest voorkomende terroristische gun te gebruiken is de AK vanwege haar 1-tappable eerste schot dat direct een vijand doden kan; echter het is wild onjuiste en neemt vele uren van de praktijk om te overmeesteren.
Sommige algemene vragen om te vragen om te beslissen over wat, als er iets te kopen zijn als volgt:
-Iemand anders iets kopen?
-Heeft het pistool die ik wil kopen vul een rol die iemand anders al voldoet aan (dat wil zeggen zijn er al (hooguit) twee sluipschutters)?
-Heeft iedereen in het team genoeg geld om te kopen?
-Welke positie/rol zal ik deze ronde spelen?
- en vele anderen.
Opmerking: Vanwege de ineffectiviteit van de startende pistolen tegen armor is gebruik ervan voorbij de eerste paar rondes over het algemeen een slecht idee. Het misschien een goed idee om de P250, een verrassend effectieve goedkoop pistool kopen zelfs als u zijn niet kopen van iets om op te slaan geld (vaak aangeduid als een "save ronde"). Het kost slechts $300, en kan effectief geleverd worden dat kunt u een paar snelle schoten af voordat u door de mensen met grote dure geweren weggeblazen krijgen.