Herscheppen van grootte en metingen van beelden (5 / 7 stap)

Stap 5: Afmetingen van onbekende grootte berekenen


In dit voorbeeld zal ik tonen hoe voor het berekenen van de grootte van een foto met onbekende dimensies van een oude Chinese kruisboog trigger systeem besproken op een blog. Berekening van de metingen van een onbekende neemt een beetje werk en enkele fundamentele wiskunde.

Eerst afdrukken of weergeven van de afbeelding die u wilt werken met, en krijg je liniaal. Doorzichtige plastic linialen zijn zeer nuttig, aangezien u kunt zien wat er onder het. Gedrukte afbeeldingen zijn soms gemakkelijker mee kunt werken als je kunt over hen schrijven, en van maatlijnen en hoeken van punten instellen voor het meten van.

Als u het elektronisch weergeeft, moet u om ervoor te zorgen u niet wijzigt de grootte of de zoom van de afbeelding tot u bent gedaan. De weergavegrootte wijzigt, wordt de schalingsfactor gebruikt. Kleinere objecten die groter is dan wat je denkt dat ze zijn, kunnen worden afgedrukt zal hebben betere nauwkeurigheid als u hen verkleinen dan grote items die worden gemeten met een kleine liniaal en opgeschaald. Dit betekent dat een schaal van afbeelding gemeten tot aan de 1/16" en dat de meting wordt vermenigvuldigd met 0,5 te krijgen van de werkelijke grootte die een meting op de 1/32" zal geven. Afbeeldingen die zijn verkleind die worden gemeten aan de 1/32", maar er moet worden geschaald tot een voet of meer zal beschikken over een grote variatie van waar die meting eigenlijk valt. Een fout van 1/32" wanneer gemeten kan resulteren in de echte wereld-object wordt uitgeschakeld door een voet of meer.

Als er niets op de afbeelding of in de beschrijving van de afbeelding geeft die een meting of schaal van een deel van wat is afgebeeld moet u uw beste schatting maken van wat je denkt dat een deel zou kunnen zijn. Kies enkele functie van de afbeelding en schatten wat de werkelijke grootte zou zijn. Ik ben het oppakken van de achterste pin door middel van de trigger om de schaalfactor.

Ik de afbeelding weergegeven, zodat het hoofd van deze pin 0,75 is "weergegeven, en de raming van het hoofd om 0.375" in het echte leven, en de pin worden 0,25". Met behulp van deze formaten zullen de verhouding om erachter te komen de rest van de dimensies 0,5. Zo zal elke meting worden geschaald met 0,5 voor de grootte van de echte wereld.

Mij troep opwaarts een spreadsheet te houden van de metingen en de berekeningen naar echte wereld maten automatisch te doen. Elke meting toegevoegd aan het werkblad wordt aangepast door vermenigvuldiging van de meting met 0,5.

Beginnen met het meten van de verschillende delen van elk onderdeel en hun relatie tot elkaar. In deze afbeelding zijn er twee pinnen die houden van alle onderdelen in een mount, dus de maatregel tussen deze twee punten helpt plaatsen van de onderdelen ten opzichte van elkaar. Het enige probleem met deze afbeelding is dat er zijn geen beelden van de bovenkant van de trigger systeem.

Maken goede beschrijvingen van wat wordt gemeten en wat die meting is. De schalen verhouding gebruiken ze te converteren naar maten van de echte wereld. Nu dat je de metingen in een spreadsheet wordt het gemakkelijker om te berekenen de schaalverhouding als u een notitie die een grootte van het echte item alle de geschaalde grootte geeft vinden wijzigbaar snel ofwel omhoog of omlaag. Als u metrische is het nog makkelijker om te zetten van de maten gebruikt.

Gerelateerde Artikelen

Stap voor stap de oprichting van beelden met behulp van 3D-modellering, 3d printen en hars brons gieten

Stap voor stap de oprichting van beelden met behulp van 3D-modellering, 3d printen en hars brons gieten

Hi,Ik ben een digitale schilder en beeldhouwer.Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in de mogelijkheid van het omzetten van mijn stukken in tastbare modellen maar als gevolg van de restrictieve kosten van 3d printen ik tot nu toe alleen gekund te her
Maken van beelden naadloos horizontaal of verticaal (voor "The GIMP").

Maken van beelden naadloos horizontaal of verticaal (voor "The GIMP").

Als u probeert de "Make naadloze" plug-in in GIMP, het maakt het beeld naadloze zowel horizontaal als verticaal op hetzelfde moment. Het zal niet toestaan dat u om het te maken naadloze in slechts één dimensie.Dit instructable zal u helpen bij h
ArchaeBone: Herscheppen van bot artefacten met Tissue Engineering

ArchaeBone: Herscheppen van bot artefacten met Tissue Engineering

Doel van dit project is om verbinding maken met een van de meest fundamentele van menselijke technologieën, de verwerking van bot in hulpprogramma's en items, en de snijkant van menselijke technologie, weefselengineering. Een volledige cirkel ode aan
Hoe te verwijderen van de witte achtergrond van beelden met behulp van GIMP

Hoe te verwijderen van de witte achtergrond van beelden met behulp van GIMP

U weet dat de vervelende wit (of elke kleur) achtergrond op de meeste van de beelden u downloaden van het internet? Nou is hier hoe te verwijderen hetâ €¦ met behulp van GIMP. GIMP is een stuk van gratis software dat als alternatief voor Photoshop. D
Herscheppen van de Moooi Random light door Bertjan Pot

Herscheppen van de Moooi Random light door Bertjan Pot

zijn er een aantal tutorials die er zijn voor deze bijzondere armatuur. Ik beveel het kijken naar een paar van hen. Ik keek op ongeveer drie alvorens hierover en het resultaat is hieronder. Dit is slechts mijn methode om dit project te doen. Ik moedi
Zetten van beelden op uw TinyScreen

Zetten van beelden op uw TinyScreen

Heb je gekocht van een TinyScreen en wilde weergeven van een afbeelding of een GIF-animatie op het? Zoek niet verder! Hier zullen we uitleggen hoe dit te doen met relatief gemak!Stap 1: Downloads en materialen Voordat u begint, moeten de juiste stuur
Overzetten van beelden op een eventuele kleur Shirt

Overzetten van beelden op een eventuele kleur Shirt

Materialen:Smartphone met LED-licht (of andere kleine licht)TextielverfShirt (elke kleur. De zaklamp kunt u het traceren van uw ontwerp op donkere of lichte shirts)Grote panTapePapierPrinterTekstverwerker zoals MS wordEen afbeelding die je wilt!Ik he
Herscheppen van oorsprong

Herscheppen van oorsprong

wat we zullen maken vandaag is een algemene recreatie van mijn meest recente digitale werk, Origins. Het zal worden gemaakt in Adobe Photoshop. Ik ben met behulp van CS4, maar het moet duidelijk genoeg voor eerdere versies van het.Een beetje geschied
Topografische kaarten maken van beelden in Rhino

Topografische kaarten maken van beelden in Rhino

om topo kaarten van foto's, zal u de opdrachten 'heightfield' en 'contour' in Rhino.  Veel dingen kunnen worden gedaan met de resulterende lijnen; u kunt hen etch, molen hen, print ze, wat heb je, maar dit Instructable begint met de basics!Stap 1: Me
Herscheppen van de 17e eeuw glaswerk uit Delft

Herscheppen van de 17e eeuw glaswerk uit Delft

Dit is een teamproject (officieel heet ' Vindplaats Delft) ik tijdens mijn studie enkele jaren geleden uitgevoerd. Het project werd geïnitieerd door kunstenaar Maaike Roozenburg, die maken van replica's van de 17e eeuw glaswerk uit het museum Boijman
Herscheppen van gedrukte items uit foto's - BSG speciale

Herscheppen van gedrukte items uit foto's - BSG speciale

Ok, hier Im gaand u tonen hoe te nemen een foto van een afgedrukte item, bijvoorbeeld een brief, of een business card, of in mijn geval een papier prop van battlestar galactica.Ik vond mijn beeld op het internet, dus zolang de kwaliteit is goed, dat
Overzetten van beelden zonder carbonpapier

Overzetten van beelden zonder carbonpapier

Als u niet kunt vinden carbonpapier of iets dergelijks te gebruiken afbeeldingen overbrengen naar bijna elk oppervlak, kunt u nemen een regelmatige vel papier en in plaats daarvan gebruiken. Hier is hoe:Stap 1: Eerste zoeken/trekking/afdrukken uit ee
Amerikaanse geschiedenis Holiday Ornament

Amerikaanse geschiedenis Holiday Ornament

Ik ben een leraar geschiedenis, dus ik wilde maken van een sieraad die werd geïnspireerd door de magie en het wonder van Kerstmis uit het verleden terwijl het gebruiken van de kracht van 3D printen als één van de instrumenten van ons heden en de toek
HDR lenzenvloeistof: van cyborg lashelmen aan Wearable Computing in het dagelijks leven

HDR lenzenvloeistof: van cyborg lashelmen aan Wearable Computing in het dagelijks leven

Dit Instructable is niet een les over het gebruik van bestaande HDR (High Dynamic Range) software. In plaats daarvan het geeft je een DIY (doe) aanpak voor het schrijven van uw eigen HDR-software, en maken van uw eigen systemen die kan potentieel gaa