Herscheppen van grootte en metingen van beelden (3 / 7 stap)

Stap 3: Ruw uit uw ontwerp


We hebben de basic opbouwen van Bestuur grootte om mee te werken en een idee van hoe het eruit ziet alsof het is samengesteld kunt een ruw ontwerp maken en zien als dit allemaal uit in het ontwerp pannen.

U kunt eenvoudige potloodzak en meterzak, zelfs een programma als fundamentele als PowerPoint of Word u een ruw idee geven kan van hoe het eruit zou kunnen, maar zul je aan het werk in de schaal.

Schaal - voor degenen die niet schaal is een berekende grootte aanpast die u toelaat weten om tekenen en ontwerpen op regelmatige formaat papier en trekken grote dingen als een huis. Een typische grootte schaal voor het tekenen van huizen zou. 25 "= 1'. Wat betekent dat voor elke kwart-inch op het papier zal gelijk zijn aan 1 voet in het echte leven. Ontwerpsoftware kunt u tekenen van het object op het scherm met de echte formaten die u weergeven wilt terwijl u het tekent. De schaal wordt gezorgd als het wordt afgedrukt op basis van de grootte van het papier en de grootte van het ontwerp. Binnen de computer maakt niet veel uit aangezien u kunt in-en uitzoomen, maar het wordt verplaatst naar het echte leven een set schaal om alles te houden hetzelfde moet bij het vergelijken van hen op papier.

Als je geluk hebt genoeg om ontwerpsoftware krijgt u een vectored patroon op grootte dan zelfs beter omdat het zorgt voor de schaal voor u. 3D-ontwerp is nog beter omdat u kunt bouwen van het hele ding in virtuele en draai daarna aan het verplaatsen het rond en zie als het eruit ziet als de maten in de afbeelding. Draai de hoek zodat het ontwerp overeenkomt met de hoeken op de foto en zie als wat u gemaakt komt overeen met wat je gezien in de foto.

Het ontwerp van het dak is erg eenvoudig. Ik zie er zijn wisselende lange en korte planken verbonden samen met twee planken die loodrecht op de rest uitgevoerd. Dus 42 rechthoeken met een breedte van 2,5 inch en lengtes van 7 voet aan 8 voeten, wisselende lengtes, uitgelijnd aan de onderkant en de twee van die loodrecht op de anderen hen allen bijeen te houden. Twee maken, draaien aan gezicht die elkaar en de toppen moeten samen weven. Alles wat u nodig hebt nu is iets te houden van de bodems van uit elkaar schuiven en het alle valt neer op je.

We moeten dus sommige uiteinden te helpen stabiliseren van de twee zijkanten. De uiteinden zijn een beetje moeilijker. Ik zie niet het hele eindstuk waar de deur gaat, en de randen van de planken niet gemakkelijk worden gezien, als gevolg van de hoek, de houtnerf, de beeldkwaliteit en de grootte. Dus mijn eerste gok is gonna be: wat is de volledige breedte van het einde? Het einde lijkt te zijn op de minst een gelijkbenige driehoek met twee zijden dezelfde lengte als gevolg van hoe ze zijn opgebouwd. Het is zelfs meer waarschijnlijk een gelijkzijdige driehoek te houden dingen sterk en de metingen hetzelfde.

Ik ontwerp een einde met een 7 voetbord met onder en twee planken van de 8 voet gekruist aan 7 voet en enkel aan te raken de uiteinden van het bestuur van de bodem om zo de relatie van de bouw. Ik start de andere boards te vullen deze driehoek eindstukjes om te zien wat de beste manier om de ruimte te vullen en om te zien hoe het toevoegen van de deur die ik geraden worden ongeveer 20" breed 40" hoog aanbrengend.

Ik vond dat als ik gebruik een centrum naad patroon ik uiteindelijk niet hoeft te rippen twee planken gesneden aan de deur weg. Als ik gebruik een centrum van bestuur patroon de deur moeten de planken rip gesneden te passen de grootte. Het dichtstbijzijnde bord in de foto in de buurt van de deur lijkt te zijn van volledige breedte, evenals het dichtstbijzijnde bord in de deur. Zodat deze niet wordt weergegeven werden elke rip-bezuinigingen gebruikt in het origineel. Het is moeilijk te zien in de originele foto als dit waar in het midden van de muur van de einde te wijten aan het gebrek aan detail in de foto is en het wordt verduisterd door de daklijn.

De bouwstijl is veel gemakkelijker door de kloof van de centrum dan de lay-out van centrum van bestuur niet te gebruiken op het einde. Minder planken worden gebruikt zodat de kosten en het werk wordt verminderd. Het achterste uiteinde gebruikt hetzelfde patroon en dezelfde bezuinigingen van de Raad van bestuur geen deur bezuinigingen. De rand-planken zijn niet zichtbaar in de foto, zodat hun plaatsing en het gebruik deel van mijn ervaring van hoe om het zijn te houden het allemaal samen stevig te bouwen. Ze verschijnen aan de buitenkant in mijn ontwerp alleen om te zien waar ze naartoe gaan om opnieuw de cabine gezien in de originele foto.

Wat ik zou veranderen van de originele foto: gebruik 3 platen op het dak stukken in plaats van de 2 gezien. Ik zou men op de top van elk net onder de uiteinden van de planken van de 7 voet (en waarschijnlijk aan de buitenkant), één over de bodem (aan de binnenkant), dan een in het midden (binnenkant) gebruiken.

Ik heb mijn fundamentele plan gebaseerd op wat ik wist over bestuur grootte en toegepast die op de reconstructie van het oorspronkelijke ontwerp, dat ik toen dacht aan sommige manieren dat ik zou bouwen beter voor mij. Ik zeg niet dat mijn manier klopt maar hoe ik het zou bouwen voor mij.

Gerelateerde Artikelen

Stap voor stap de oprichting van beelden met behulp van 3D-modellering, 3d printen en hars brons gieten

Stap voor stap de oprichting van beelden met behulp van 3D-modellering, 3d printen en hars brons gieten

Hi,Ik ben een digitale schilder en beeldhouwer.Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in de mogelijkheid van het omzetten van mijn stukken in tastbare modellen maar als gevolg van de restrictieve kosten van 3d printen ik tot nu toe alleen gekund te her
Maken van beelden naadloos horizontaal of verticaal (voor "The GIMP").

Maken van beelden naadloos horizontaal of verticaal (voor "The GIMP").

Als u probeert de "Make naadloze" plug-in in GIMP, het maakt het beeld naadloze zowel horizontaal als verticaal op hetzelfde moment. Het zal niet toestaan dat u om het te maken naadloze in slechts één dimensie.Dit instructable zal u helpen bij h
ArchaeBone: Herscheppen van bot artefacten met Tissue Engineering

ArchaeBone: Herscheppen van bot artefacten met Tissue Engineering

Doel van dit project is om verbinding maken met een van de meest fundamentele van menselijke technologieën, de verwerking van bot in hulpprogramma's en items, en de snijkant van menselijke technologie, weefselengineering. Een volledige cirkel ode aan
Hoe te verwijderen van de witte achtergrond van beelden met behulp van GIMP

Hoe te verwijderen van de witte achtergrond van beelden met behulp van GIMP

U weet dat de vervelende wit (of elke kleur) achtergrond op de meeste van de beelden u downloaden van het internet? Nou is hier hoe te verwijderen hetâ €¦ met behulp van GIMP. GIMP is een stuk van gratis software dat als alternatief voor Photoshop. D
Herscheppen van de Moooi Random light door Bertjan Pot

Herscheppen van de Moooi Random light door Bertjan Pot

zijn er een aantal tutorials die er zijn voor deze bijzondere armatuur. Ik beveel het kijken naar een paar van hen. Ik keek op ongeveer drie alvorens hierover en het resultaat is hieronder. Dit is slechts mijn methode om dit project te doen. Ik moedi
Zetten van beelden op uw TinyScreen

Zetten van beelden op uw TinyScreen

Heb je gekocht van een TinyScreen en wilde weergeven van een afbeelding of een GIF-animatie op het? Zoek niet verder! Hier zullen we uitleggen hoe dit te doen met relatief gemak!Stap 1: Downloads en materialen Voordat u begint, moeten de juiste stuur
Overzetten van beelden op een eventuele kleur Shirt

Overzetten van beelden op een eventuele kleur Shirt

Materialen:Smartphone met LED-licht (of andere kleine licht)TextielverfShirt (elke kleur. De zaklamp kunt u het traceren van uw ontwerp op donkere of lichte shirts)Grote panTapePapierPrinterTekstverwerker zoals MS wordEen afbeelding die je wilt!Ik he
Herscheppen van oorsprong

Herscheppen van oorsprong

wat we zullen maken vandaag is een algemene recreatie van mijn meest recente digitale werk, Origins. Het zal worden gemaakt in Adobe Photoshop. Ik ben met behulp van CS4, maar het moet duidelijk genoeg voor eerdere versies van het.Een beetje geschied
Topografische kaarten maken van beelden in Rhino

Topografische kaarten maken van beelden in Rhino

om topo kaarten van foto's, zal u de opdrachten 'heightfield' en 'contour' in Rhino.  Veel dingen kunnen worden gedaan met de resulterende lijnen; u kunt hen etch, molen hen, print ze, wat heb je, maar dit Instructable begint met de basics!Stap 1: Me
Herscheppen van de 17e eeuw glaswerk uit Delft

Herscheppen van de 17e eeuw glaswerk uit Delft

Dit is een teamproject (officieel heet ' Vindplaats Delft) ik tijdens mijn studie enkele jaren geleden uitgevoerd. Het project werd geïnitieerd door kunstenaar Maaike Roozenburg, die maken van replica's van de 17e eeuw glaswerk uit het museum Boijman
Herscheppen van gedrukte items uit foto's - BSG speciale

Herscheppen van gedrukte items uit foto's - BSG speciale

Ok, hier Im gaand u tonen hoe te nemen een foto van een afgedrukte item, bijvoorbeeld een brief, of een business card, of in mijn geval een papier prop van battlestar galactica.Ik vond mijn beeld op het internet, dus zolang de kwaliteit is goed, dat
Overzetten van beelden zonder carbonpapier

Overzetten van beelden zonder carbonpapier

Als u niet kunt vinden carbonpapier of iets dergelijks te gebruiken afbeeldingen overbrengen naar bijna elk oppervlak, kunt u nemen een regelmatige vel papier en in plaats daarvan gebruiken. Hier is hoe:Stap 1: Eerste zoeken/trekking/afdrukken uit ee
Amerikaanse geschiedenis Holiday Ornament

Amerikaanse geschiedenis Holiday Ornament

Ik ben een leraar geschiedenis, dus ik wilde maken van een sieraad die werd geïnspireerd door de magie en het wonder van Kerstmis uit het verleden terwijl het gebruiken van de kracht van 3D printen als één van de instrumenten van ons heden en de toek
HDR lenzenvloeistof: van cyborg lashelmen aan Wearable Computing in het dagelijks leven

HDR lenzenvloeistof: van cyborg lashelmen aan Wearable Computing in het dagelijks leven

Dit Instructable is niet een les over het gebruik van bestaande HDR (High Dynamic Range) software. In plaats daarvan het geeft je een DIY (doe) aanpak voor het schrijven van uw eigen HDR-software, en maken van uw eigen systemen die kan potentieel gaa