Stap 2: Het toevoegen van de kom
Ik heb de kom boven de hand geplaatst en aangesloten de twee door de diepte van een gesegmenteerde stengel van de pols, die ik dan handmatig stelde voordat u het "soepele hoekpunt" gebruikt om een gladde, stroomt pad tussen de delen.
Ik gebruikte ook Blender om ervoor te zorgen dat alle van de vingertoppen niveau, waren door snijden ze af met langs hetzelfde vlak. Niets is vervelender dan wiebelende meubilair.
Merk opnieuw op dat ik zorgvuldig overwegen hoe ik van plan moest om dit sneetje op in de volgende stap. Bijvoorbeeld, als de aansluitende stengel te ver naar achteren staken, zou dan worden structureel zwakke zoals minder radiale segmenten van het model helemaal uit te naar de extremiteiten reiken zou. Let op: als u van radiale segment van hout gebruikmaakt dan hoe verder van het centrum u gaan, de flimsier uw structuur zal worden.
Zodra ik had alles geplaatst en sloot zich aan bij, ik heb het model als een STL-bestand geëxporteerd.