Stap 3: Arduino Sketch
Terug naar ons project, alles wat we nodig van de mobiele telefoon is de rotatie om richting en bronkeuzetoets 2 knoppen om te controleren of vooruit of achteruit te wijzigen. Om de oriëntatie van de mobiele telefoon kunt u de gyro-sensor of de sensor van de zwaartekracht. Nog, ik gebruikte de zwaartekracht, omdat ik vond het meer stabiel in de lezingen of u kunt ook de afdrukstand schild in de toepassing die is gebaseerd op gyro. Wij zullen de Bibliotheek van het toetsenbord van Arduino gebruiken om te handelen alsof het is de echte toetsenbord, dus dat is de reden waarom we moeten Arduino Leonardo of om het even wie dit ondersteuningsbibliotheek.
Vanuit de bibliotheek toetsenbord heb je dat:
KEY_UP_ARROW 0XDA 218
KEY_DOWN_ARROW 0XD9 217
KEY_LEFT_ARROW 0XD8 216
KEY_RIGHT_ARROW 0XD7 215
Hier vindt u de code.
#include <OneSheeld.h> void setup() { OneSheeld.begin(); Serial.begin(9600); Keyboard.begin(); } void loop() { if (GamePad.isUpPressed()) {Keyboard.press(0xDA);} else {Keyboard.release(0xDA);} if(GamePad.isDownPressed()) {Keyboard.press(0xD9);} else {Keyboard.release(0xD9);} if (GravitySensor.getY() < -1) {Keyboard.press(0xD8);} else{Keyboard.release(0xD8);} if (GravitySensor.getY() > 1) {Keyboard.press(0xD7);} else {Keyboard.release(0xD7);} }