Stap 2: Waardoor hij verplaatsen
Na het klikken op "Ok" van de sprite, zullen wij het object eigenlijk nu maken. In een andere map, klik met de rechtermuisknop "Objecten" en klik op "create Object". Noem hem "Player", aangezien dat zal onze speler. Zal er een vak met het label "Sprite" en een kleine witte doos in de buurt van het. Klik op die en klik dan op uw speler-sprite.
Klik nu op "Evenement toevoegen". Daar, u wilt ga naar "Toetsenbord" en zet in 4 opdrachten, Keyboard "Omhoog, naar links, rechts en naar beneden". Het zelfde ding doen maar met "Toets losgelaten".
Klik aan de linkerkant van het toetsenbord in uw evenementen. Nu, onder het menu "move", zie de kleine groene pijlen? Klik en sleep die naar uw acties. Een popup zal popup en klik op de richting waarin u de speler wilt gaan wanneer u op links (links van de cursus). De snelheid wijzigen naar elke gewenste snelheid. Voor nu zullen wij 7. Doe hetzelfde voor de andere toetsenbordgebeurtenissen, alleen het wijzigen van de richting (natuurlijk).
Voor de release van het toetsenbord, doen dezelfde richting als de gebeurtenis (sleutel vrijgegeven links is links, erom vrijgegeven rechts-rechts enz), maar de snelheid op 0 wijzigen.